Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W obliczu globalizacji i rosnącej konkurencji, mikroprzedsiębiorstwa oraz małe i średnie firmy stają przed wyzwaniem, jakim jest osiągnięcie przewagi na rynku. W kontekście polskiego przemysłu meblarskiego ma to szczególne znaczenie. Autor książki dogłębnie analizuje, w jaki sposób polskie przedsiębiorstwa mogą odnosić sukcesy, wykorzystując swoje unikalne cechy oraz innowacyjne podejście. Publikacja dostarcza szczegółowego przeglądu strategii oraz czynników konkurencyjnych, które pomagają firmom wyróżnić się na rynku. Obejmuje to nie tylko kwestie związane z polityką cenową i jakością produktów, lecz także nowoczesne technologie, skuteczne zarządzanie zespołem oraz elastyczność w reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe. Monografia ta jest cennym źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych nie tylko przetrwaniem i rozwojem sektora MŚP, ale także budowaniem solidnej pozycji na rynkach krajowych i zagranicznych. Szczególną uwagę poświęca głównym źródłom przewagi konkurencyjnej, które są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W obliczu globalizacji i rosnącej konkurencji, mikroprzedsiębiorstwa oraz małe i średnie firmy stają przed wyzwaniem, jakim jest osiągnięcie przewagi na rynku. W kontekście polskiego przemysłu meblarskiego ma to szczególne znaczenie. Autor książki dogłębnie analizuje, w jaki sposób polskie przedsiębiorstwa mogą odnosić sukcesy, wykorzystując swoje unikalne cechy oraz innowacyjne podejście. Publikacja dostarcza szczegółowego przeglądu strategii oraz czynników konkurencyjnych, które pomagają firmom wyróżnić się na rynku. Obejmuje to nie tylko kwestie związane z polityką cenową i jakością produktów, lecz także nowoczesne technologie, skuteczne zarządzanie zespołem oraz elastyczność w reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe. Monografia ta jest cennym źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych nie tylko przetrwaniem i rozwojem sektora MŚP, ale także budowaniem solidnej pozycji na rynkach krajowych i zagranicznych. Szczególną uwagę poświęca głównym źródłom przewagi konkurencyjnej, które są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu.
