Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Znani i bogaci o własnym biznesie
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poznaj przedsiębiorczość znanych postaci, które zdecydowały się wejść w świat biznesu. Książka ta oferuje wgląd w 35 rozmów z aktorami, dziennikarzami oraz celebrytami, którzy odważyli się na otwarcie własnych firm. Otrzymujemy unikalną możliwość poznania, które z ich przedsięwzięć przynoszą największe zyski oraz jak osiągają sukces w biznesie. To opowieść o tym, jak znane osoby, częstokroć widywane na pierwszych stronach gazet, efektywnie zarządzają swoimi finansami i działalnościami. W książce znajdują się szczere wyznania o finansach czołowych postaci z Polski oraz sekrety ich sukcesów. Uczestnicy rozmów dzielą się swoimi inwestycyjnymi doświadczeniami oraz refleksjami o prowadzeniu firm; czasami z entuzjazmem, innym razem z rezerwą, lecz zawsze szczerze.
Przykładowo, SANTORSKI porównuje prowadzenie biznesów do intensywnych wyzwań, stwierdzając, że podpisywanie czeków bywa jak oddawanie krwi, a wystawianie faktur jak potkanie się potem. Podkreśla, że ryzyko to nieodłączna część życia przedsiębiorcy. Z kolei KONDRAT uważa, że aktorstwo nauczyło go tolerancji względem różnych osobowości, ale to w biznesie najbardziej ceni sobie wymaganą dyscyplinę. CEJROWSKI z kolei dostrzega, że choć podatki zmniejszają zyski, to stara się ich unikać, zawsze pozostając w granicach prawa. Natomiast ZAWADZKA, znana jako SUPERNIANIA, wierzy, że dzięki odpowiedniemu wychowaniu można przygotować dziecko do przyszłości otwartej na świat, gdzie zdobędzie niezbędne zdolności interpersonalne do bycia przedsiębiorcą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
5.18 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
4.31 zł
dobry

- normalne ślady użytkowania wynikające z kartkowania podczas czytania
- brak większych uszkodzeń lub zagięć
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 1
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 5 szt.
Poznaj przedsiębiorczość znanych postaci, które zdecydowały się wejść w świat biznesu. Książka ta oferuje wgląd w 35 rozmów z aktorami, dziennikarzami oraz celebrytami, którzy odważyli się na otwarcie własnych firm. Otrzymujemy unikalną możliwość poznania, które z ich przedsięwzięć przynoszą największe zyski oraz jak osiągają sukces w biznesie. To opowieść o tym, jak znane osoby, częstokroć widywane na pierwszych stronach gazet, efektywnie zarządzają swoimi finansami i działalnościami. W książce znajdują się szczere wyznania o finansach czołowych postaci z Polski oraz sekrety ich sukcesów. Uczestnicy rozmów dzielą się swoimi inwestycyjnymi doświadczeniami oraz refleksjami o prowadzeniu firm; czasami z entuzjazmem, innym razem z rezerwą, lecz zawsze szczerze.
Przykładowo, SANTORSKI porównuje prowadzenie biznesów do intensywnych wyzwań, stwierdzając, że podpisywanie czeków bywa jak oddawanie krwi, a wystawianie faktur jak potkanie się potem. Podkreśla, że ryzyko to nieodłączna część życia przedsiębiorcy. Z kolei KONDRAT uważa, że aktorstwo nauczyło go tolerancji względem różnych osobowości, ale to w biznesie najbardziej ceni sobie wymaganą dyscyplinę. CEJROWSKI z kolei dostrzega, że choć podatki zmniejszają zyski, to stara się ich unikać, zawsze pozostając w granicach prawa. Natomiast ZAWADZKA, znana jako SUPERNIANIA, wierzy, że dzięki odpowiedniemu wychowaniu można przygotować dziecko do przyszłości otwartej na świat, gdzie zdobędzie niezbędne zdolności interpersonalne do bycia przedsiębiorcą.