Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zdolne ale rozkojarzone. Wspieranie rozwoju dziecka za pomocą treningu umiejętności wykonawczych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeśli zauważyłeś, że twoje dziecko napotyka trudności w nauce lub zachowaniu, mimo że posiada wszelkie predyspozycje do osiągnięcia sukcesu, ta książka jest dla ciebie niezbędna. Dr Sam Goldstein, współautor książki "Raising Resilient Children", podkreśla jej znaczenie. Autorzy przekładają najnowsze odkrycia naukowe na konkretne i praktyczne strategie, które są dobrze zorganizowane i łatwe do wdrożenia. Dzięki nim rodzice mogą wzmocnić naturalne zdolności wykonawcze swoich dzieci. Ta wyjątkowa książka to niezwykle wartościowe źródło informacji w tej dziedzinie - twierdzi dr Russell A. Barkley, autor "Taking Charge of ADHD".
Obserwowanie, jak bystre i utalentowane dziecko zmaga się z codziennymi zadaniami, może być niezwykle frustrujące. Problemy mogą dotyczyć takich czynności jak odrabianie lekcji, odkładanie zabawek czy słuchanie poleceń w szkole. Dziecko uzdolnione, ale niekiedy rozkojarzone, może też trudniej radzić sobie z rozczarowaniami czy kontrolowaniem złości. Peg Dawson i Richard Guare pokazują, jak rodzice mogą wspierać swoje dzieci. Najnowsze badania w zakresie rozwoju dziecka pokazują, że wiele dzieci, mimo inteligencji i potencjału, ma trudności z rozwijaniem kluczowych umiejętności wykonawczych, które są niezbędne do organizacji, skupienia oraz kontrolowania impulsów i emocji. Poznając mocne i słabe strony dziecka, rodzice mogą zastosować sprawdzone metody wzmacniania konkretnych umiejętności. Nawet drobne zmiany mogą prowadzić do znaczącej poprawy, a ta inspirująca książka pokazuje, jak to osiągnąć.
Dr Peg Dawson, psycholog z Centrum Leczenia Zaburzeń Uczenia się i Uwagi w Portsmouth, New Hampshire, oraz dr Richard Guare, kierujący tym centrum, mają ponad 30-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z trudnościami w uczeniu się, zaburzeniami uwagi i innymi problemami behawioralnymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeśli zauważyłeś, że twoje dziecko napotyka trudności w nauce lub zachowaniu, mimo że posiada wszelkie predyspozycje do osiągnięcia sukcesu, ta książka jest dla ciebie niezbędna. Dr Sam Goldstein, współautor książki "Raising Resilient Children", podkreśla jej znaczenie. Autorzy przekładają najnowsze odkrycia naukowe na konkretne i praktyczne strategie, które są dobrze zorganizowane i łatwe do wdrożenia. Dzięki nim rodzice mogą wzmocnić naturalne zdolności wykonawcze swoich dzieci. Ta wyjątkowa książka to niezwykle wartościowe źródło informacji w tej dziedzinie - twierdzi dr Russell A. Barkley, autor "Taking Charge of ADHD".
Obserwowanie, jak bystre i utalentowane dziecko zmaga się z codziennymi zadaniami, może być niezwykle frustrujące. Problemy mogą dotyczyć takich czynności jak odrabianie lekcji, odkładanie zabawek czy słuchanie poleceń w szkole. Dziecko uzdolnione, ale niekiedy rozkojarzone, może też trudniej radzić sobie z rozczarowaniami czy kontrolowaniem złości. Peg Dawson i Richard Guare pokazują, jak rodzice mogą wspierać swoje dzieci. Najnowsze badania w zakresie rozwoju dziecka pokazują, że wiele dzieci, mimo inteligencji i potencjału, ma trudności z rozwijaniem kluczowych umiejętności wykonawczych, które są niezbędne do organizacji, skupienia oraz kontrolowania impulsów i emocji. Poznając mocne i słabe strony dziecka, rodzice mogą zastosować sprawdzone metody wzmacniania konkretnych umiejętności. Nawet drobne zmiany mogą prowadzić do znaczącej poprawy, a ta inspirująca książka pokazuje, jak to osiągnąć.
Dr Peg Dawson, psycholog z Centrum Leczenia Zaburzeń Uczenia się i Uwagi w Portsmouth, New Hampshire, oraz dr Richard Guare, kierujący tym centrum, mają ponad 30-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z trudnościami w uczeniu się, zaburzeniami uwagi i innymi problemami behawioralnymi.
