Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Każdy z nas może stać się copywriterem, w tym również Ty! Copywriter to osoba odpowiedzialna za tworzenie tekstów posiadających określoną funkcję, najczęściej natury reklamowej, wizerunkowej czy pozycjonującej. Copywriterzy zajmują się tworzeniem ofert handlowych, treści na strony internetowe firm, pisaniem scenariuszy do spotów radiowych i telewizyjnych, opisów produktów i usług oraz wymyślaniem sloganów reklamowych. Wiele firm zleca copywriterom także wymyślanie nazw dla marek, produktów lub usług.
Praca z komercyjnym słowem pisanym oferuje niemal nieograniczone możliwości, które zależą jedynie od potrzeb zleceniodawcy oraz kreatywności i kompetencji piszącego. Do tego, aby zostać copywriterem, nie jest wymagane ukończenie specjalistycznych studiów czy posiadanie certyfikatów. Jednak, podobnie jak w każdej innej dziedzinie, niektórzy są w tym lepsi od innych.
Osoba, która potrafi skutecznie operować słowami, będzie czerpać korzyści finansowe z pisania, podczas gdy średnie teksty pozostaną niezauważone w tłumie. Co zatem oznacza "skuteczne" pisanie i jak tworzyć efektywne teksty? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tej książce!
Z publikacji dowiesz się, kim jest copywriter i jak efektywnie przygotować się do tej roli. Poznasz sposoby na doskonalenie swoich umiejętności pisarskich, nauczysz się, jak skutecznie sprzedawać za pomocą słów w świecie pełnym marketingowych komunikatów. Książka podpowie, jak inteligentnie pozycjonować treści w internecie oraz jak zarabiać na copywritingu, prowadząc własny biznes tekstowy. Chwyć za książkę i ciesz się tworzeniem wartościowego contentu!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Każdy z nas może stać się copywriterem, w tym również Ty! Copywriter to osoba odpowiedzialna za tworzenie tekstów posiadających określoną funkcję, najczęściej natury reklamowej, wizerunkowej czy pozycjonującej. Copywriterzy zajmują się tworzeniem ofert handlowych, treści na strony internetowe firm, pisaniem scenariuszy do spotów radiowych i telewizyjnych, opisów produktów i usług oraz wymyślaniem sloganów reklamowych. Wiele firm zleca copywriterom także wymyślanie nazw dla marek, produktów lub usług.
Praca z komercyjnym słowem pisanym oferuje niemal nieograniczone możliwości, które zależą jedynie od potrzeb zleceniodawcy oraz kreatywności i kompetencji piszącego. Do tego, aby zostać copywriterem, nie jest wymagane ukończenie specjalistycznych studiów czy posiadanie certyfikatów. Jednak, podobnie jak w każdej innej dziedzinie, niektórzy są w tym lepsi od innych.
Osoba, która potrafi skutecznie operować słowami, będzie czerpać korzyści finansowe z pisania, podczas gdy średnie teksty pozostaną niezauważone w tłumie. Co zatem oznacza "skuteczne" pisanie i jak tworzyć efektywne teksty? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tej książce!
Z publikacji dowiesz się, kim jest copywriter i jak efektywnie przygotować się do tej roli. Poznasz sposoby na doskonalenie swoich umiejętności pisarskich, nauczysz się, jak skutecznie sprzedawać za pomocą słów w świecie pełnym marketingowych komunikatów. Książka podpowie, jak inteligentnie pozycjonować treści w internecie oraz jak zarabiać na copywritingu, prowadząc własny biznes tekstowy. Chwyć za książkę i ciesz się tworzeniem wartościowego contentu!
