Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie kryzysem w social media
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kryzys może budzić obawy, jednak z odpowiednim podejściem przekształca się w możliwość osiągnięcia sukcesu. W dzisiejszym świecie to nie media tradycyjne, lecz social media stanowią prawdziwą czwartą władzę, mogąc zarówno tworzyć, jak i niszczyć kariery oraz podnosić marki na wyżyny popularności lub prowadzić je do upadku. Działają niczym miecz obosieczny – mogą być źródłem kryzysów, ale także narzędziem do ich łagodzenia. Najważniejsza jest tutaj informacja: musi być zabawna, bulwersująca lub intrygująca. Kontrowersyjne i angażujące treści najszybciej zdobywają szeroką publiczność. Przekonanie, że Twojej marce nic nie grozi, może być mylne; lepiej przygotować się na ewentualne trudności. Kryzysy dotykają wszystkich, niezależnie od renomy producentów czy jakości usługodawców, a błędy są naturalnym elementem działalności. Każdy niezadowolony klient ma potencjał, by stać się początkiem kryzysu.
Perspektywa stawienia czoła kryzysowi może być przytłaczająca, ale nie musi taka być. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu można z niego wyjść obronną ręką. Jeśli Twoja marka jest aktywna na platformach takich jak Facebook czy Twitter, lub jeśli tam są obecni Twoi klienci – a najpewniej tak właśnie jest – warto poznać zasady funkcjonowania w tej cyfrowej rzeczywistości. Pamiętaj, że kryzys w social media najczęściej wybucha tuż przed weekendem!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kryzys może budzić obawy, jednak z odpowiednim podejściem przekształca się w możliwość osiągnięcia sukcesu. W dzisiejszym świecie to nie media tradycyjne, lecz social media stanowią prawdziwą czwartą władzę, mogąc zarówno tworzyć, jak i niszczyć kariery oraz podnosić marki na wyżyny popularności lub prowadzić je do upadku. Działają niczym miecz obosieczny – mogą być źródłem kryzysów, ale także narzędziem do ich łagodzenia. Najważniejsza jest tutaj informacja: musi być zabawna, bulwersująca lub intrygująca. Kontrowersyjne i angażujące treści najszybciej zdobywają szeroką publiczność. Przekonanie, że Twojej marce nic nie grozi, może być mylne; lepiej przygotować się na ewentualne trudności. Kryzysy dotykają wszystkich, niezależnie od renomy producentów czy jakości usługodawców, a błędy są naturalnym elementem działalności. Każdy niezadowolony klient ma potencjał, by stać się początkiem kryzysu.
Perspektywa stawienia czoła kryzysowi może być przytłaczająca, ale nie musi taka być. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu można z niego wyjść obronną ręką. Jeśli Twoja marka jest aktywna na platformach takich jak Facebook czy Twitter, lub jeśli tam są obecni Twoi klienci – a najpewniej tak właśnie jest – warto poznać zasady funkcjonowania w tej cyfrowej rzeczywistości. Pamiętaj, że kryzys w social media najczęściej wybucha tuż przed weekendem!
