Książka - Zarządzanie kryzysem w social media

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zarządzanie kryzysem w social media

Zarządzanie kryzysem w social media

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Kryzys może budzić obawy, jednak z odpowiednim podejściem przekształca się w możliwość osiągnięcia sukcesu. W dzisiejszym świecie to nie media tradycyjne, lecz social media stanowią prawdziwą czwartą władzę, mogąc zarówno tworzyć, jak i niszczyć kariery oraz podnosić marki na wyżyny popularności lub prowadzić je do upadku. Działają niczym miecz obosieczny – mogą być źródłem kryzysów, ale także narzędziem do ich łagodzenia. Najważniejsza jest tutaj informacja: musi być zabawna, bulwersująca lub intrygująca. Kontrowersyjne i angażujące treści najszybciej zdobywają szeroką publiczność. Przekonanie, że Twojej marce nic nie grozi, może być mylne; lepiej przygotować się na ewentualne trudności. Kryzysy dotykają wszystkich, niezależnie od renomy producentów czy jakości usługodawców, a błędy są naturalnym elementem działalności. Każdy niezadowolony klient ma potencjał, by stać się początkiem kryzysu.

Perspektywa stawienia czoła kryzysowi może być przytłaczająca, ale nie musi taka być. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu można z niego wyjść obronną ręką. Jeśli Twoja marka jest aktywna na platformach takich jak Facebook czy Twitter, lub jeśli tam są obecni Twoi klienci – a najpewniej tak właśnie jest – warto poznać zasady funkcjonowania w tej cyfrowej rzeczywistości. Pamiętaj, że kryzys w social media najczęściej wybucha tuż przed weekendem!

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Kryzys może budzić obawy, jednak z odpowiednim podejściem przekształca się w możliwość osiągnięcia sukcesu. W dzisiejszym świecie to nie media tradycyjne, lecz social media stanowią prawdziwą czwartą władzę, mogąc zarówno tworzyć, jak i niszczyć kariery oraz podnosić marki na wyżyny popularności lub prowadzić je do upadku. Działają niczym miecz obosieczny – mogą być źródłem kryzysów, ale także narzędziem do ich łagodzenia. Najważniejsza jest tutaj informacja: musi być zabawna, bulwersująca lub intrygująca. Kontrowersyjne i angażujące treści najszybciej zdobywają szeroką publiczność. Przekonanie, że Twojej marce nic nie grozi, może być mylne; lepiej przygotować się na ewentualne trudności. Kryzysy dotykają wszystkich, niezależnie od renomy producentów czy jakości usługodawców, a błędy są naturalnym elementem działalności. Każdy niezadowolony klient ma potencjał, by stać się początkiem kryzysu.

Perspektywa stawienia czoła kryzysowi może być przytłaczająca, ale nie musi taka być. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu można z niego wyjść obronną ręką. Jeśli Twoja marka jest aktywna na platformach takich jak Facebook czy Twitter, lub jeśli tam są obecni Twoi klienci – a najpewniej tak właśnie jest – warto poznać zasady funkcjonowania w tej cyfrowej rzeczywistości. Pamiętaj, że kryzys w social media najczęściej wybucha tuż przed weekendem!

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 9.98 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 288
Rok wydania: 2013
Rozmiar: 158 × 235 mm
ID: 9788324680313
Autorzy:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Monika Czaplicka

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info