Książka - Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1

Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka ta jest kompletnym przewodnikiem dla osób zajmujących się planowaniem i realizacją efektywnych kampanii reklamowych. Została stworzona zgodnie z programem nauczania dla techników reklamy, oferując solidną podstawę wiedzy w tej dziedzinie.



Na samym początku publikacja wprowadza czytelnika w świat kreatywnego myślenia, niezbędnego przy tworzeniu reklam. Znajdziecie tu informacje o podstawach kreatywności oraz technikach twórczego myślenia, które są stopniowo rozwijane. Dużo uwagi poświęcono również psychologii reklamy, gdzie omówiono kwestie komunikacji, analizy zachowań konsumentów oraz wykorzystania koloru i kształtu jako narzędzi. Ważnym aspektem jest także etyka, w tym analiza reklam pod kątem archetypów kulturowych, oraz przepisy prawne związane z reklamą.



Książka kładzie duży nacisk na strategię komunikacji marki, w tym określenie celów, grupy docelowej i potrzeb konsumentów. Omówiono, jak stworzyć główny przekaz reklamowy, jakie korzyści dla konsumentów przekazać, a także jak zdefiniować osobowość marki oraz charakter i ton przekazu. Ponadto, publikacja prowadzi krok po kroku przez cały proces planowania kampanii reklamowej, od tworzenia strategii, przez etapy kampanii i budżetowanie, aż po plan mediów i optymalizację parametrów medialnych.



Książka przedstawia również zagadnienia związane ze sprzedażą kampanii reklamowej i zarządzaniem informacją. Opisano analizy potrzeb, planowanie kampanii, przygotowanie prezentacji sprzedażowych i obronę projektów. Uwzględniono też gromadzenie, analizę, syntezę i udostępnianie informacji istotnych dla kampanii.



Wszystkie skomplikowane definicje zebrane są w słowniczku, aby ułatwić zrozumienie pojęć. Bogata w zdjęcia, schematy i tabelki, książka (zawierająca ponad 150 ilustracji) ułatwia przyswajanie materiału. Kluczowe definicje są wyraźnie zaznaczone, a praktyczne przykłady pomagają w zrozumieniu teorii. Zawarto również sekcje z ciekawostkami, które poszerzają wiedzę i wzbudzają dalsze zainteresowanie tematyką.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka ta jest kompletnym przewodnikiem dla osób zajmujących się planowaniem i realizacją efektywnych kampanii reklamowych. Została stworzona zgodnie z programem nauczania dla techników reklamy, oferując solidną podstawę wiedzy w tej dziedzinie.



Na samym początku publikacja wprowadza czytelnika w świat kreatywnego myślenia, niezbędnego przy tworzeniu reklam. Znajdziecie tu informacje o podstawach kreatywności oraz technikach twórczego myślenia, które są stopniowo rozwijane. Dużo uwagi poświęcono również psychologii reklamy, gdzie omówiono kwestie komunikacji, analizy zachowań konsumentów oraz wykorzystania koloru i kształtu jako narzędzi. Ważnym aspektem jest także etyka, w tym analiza reklam pod kątem archetypów kulturowych, oraz przepisy prawne związane z reklamą.



Książka kładzie duży nacisk na strategię komunikacji marki, w tym określenie celów, grupy docelowej i potrzeb konsumentów. Omówiono, jak stworzyć główny przekaz reklamowy, jakie korzyści dla konsumentów przekazać, a także jak zdefiniować osobowość marki oraz charakter i ton przekazu. Ponadto, publikacja prowadzi krok po kroku przez cały proces planowania kampanii reklamowej, od tworzenia strategii, przez etapy kampanii i budżetowanie, aż po plan mediów i optymalizację parametrów medialnych.



Książka przedstawia również zagadnienia związane ze sprzedażą kampanii reklamowej i zarządzaniem informacją. Opisano analizy potrzeb, planowanie kampanii, przygotowanie prezentacji sprzedażowych i obronę projektów. Uwzględniono też gromadzenie, analizę, syntezę i udostępnianie informacji istotnych dla kampanii.



Wszystkie skomplikowane definicje zebrane są w słowniczku, aby ułatwić zrozumienie pojęć. Bogata w zdjęcia, schematy i tabelki, książka (zawierająca ponad 150 ilustracji) ułatwia przyswajanie materiału. Kluczowe definicje są wyraźnie zaznaczone, a praktyczne przykłady pomagają w zrozumieniu teorii. Zawarto również sekcje z ciekawostkami, które poszerzają wiedzę i wzbudzają dalsze zainteresowanie tematyką.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 240
Rok wydania: 2023
Rozmiar: 170 × 245 mm
ID: 9788302211454

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info