Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wielowymiarowe podejście do zarządzania wartością
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tej monografii autorka podejmuje zagadnienia kluczowe dla efektywnego zarządzania finansami w firmie. Przedsiębiorstwa nieustannie stają przed wyzwaniem udoskonalania swoich strategii, by poprawiać działalność gospodarczą oraz zwiększać swoją wartość rynkową. Z tego względu poszukiwanie nowych metod, które podniosą efektywność operacyjną, jest niezmiernie istotne. Systemowe podejście do ekonomicznej rzeczywistości, w której centralną rolę odgrywa przedsiębiorstwo, polega na tworzeniu logicznych powiązań pomiędzy różnymi składnikami tego systemu, z których każdy posiada unikalne cechy. Świetnym przykładem takiego systemu jest sprawozdanie finansowe, które integruje elementy rachunkowości, finansów i zarządzania. Ma ono na celu przedstawienie i analizę finansowej sytuacji przedsiębiorstwa, aby pomóc w planowaniu przyszłych strategii.
Współczesne podejście zakładające wzrost wartości firmy w znaczący sposób wpłynęło na strategie zarządzania, zwłaszcza z naciskiem na maksymalizację wartości dla właścicieli. W ostatnich latach te koncepcje zdobyły szczególną popularność. Książka przedstawia całościowe i interdyscyplinarne spojrzenie na skomplikowany system zarządzania wartością w małych i średnich firmach. Proponowany uniwersalny system umożliwia ogląd problemu z perspektywy zarówno właściciela, który poszukuje narzędzi do mierzenia wzrostu wartości kapitału, jak i menedżera, skupionego na codziennym i strategicznym zarządzaniu. W kontekście małych i średnich przedsiębiorstw, gdzie właściciel często pełni także funkcję menedżera, system ten dostarcza kompleksowej informacji niezbędnej dla obu ról. Publikacja jest cennym źródłem wiedzy dla osób związanych z tymi przedsiębiorstwami i skierowana jest do właścicieli oraz menedżerów, a także studentów i innych odbiorców pragnących zgłębić temat przedsiębiorczości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tej monografii autorka podejmuje zagadnienia kluczowe dla efektywnego zarządzania finansami w firmie. Przedsiębiorstwa nieustannie stają przed wyzwaniem udoskonalania swoich strategii, by poprawiać działalność gospodarczą oraz zwiększać swoją wartość rynkową. Z tego względu poszukiwanie nowych metod, które podniosą efektywność operacyjną, jest niezmiernie istotne. Systemowe podejście do ekonomicznej rzeczywistości, w której centralną rolę odgrywa przedsiębiorstwo, polega na tworzeniu logicznych powiązań pomiędzy różnymi składnikami tego systemu, z których każdy posiada unikalne cechy. Świetnym przykładem takiego systemu jest sprawozdanie finansowe, które integruje elementy rachunkowości, finansów i zarządzania. Ma ono na celu przedstawienie i analizę finansowej sytuacji przedsiębiorstwa, aby pomóc w planowaniu przyszłych strategii.
Współczesne podejście zakładające wzrost wartości firmy w znaczący sposób wpłynęło na strategie zarządzania, zwłaszcza z naciskiem na maksymalizację wartości dla właścicieli. W ostatnich latach te koncepcje zdobyły szczególną popularność. Książka przedstawia całościowe i interdyscyplinarne spojrzenie na skomplikowany system zarządzania wartością w małych i średnich firmach. Proponowany uniwersalny system umożliwia ogląd problemu z perspektywy zarówno właściciela, który poszukuje narzędzi do mierzenia wzrostu wartości kapitału, jak i menedżera, skupionego na codziennym i strategicznym zarządzaniu. W kontekście małych i średnich przedsiębiorstw, gdzie właściciel często pełni także funkcję menedżera, system ten dostarcza kompleksowej informacji niezbędnej dla obu ról. Publikacja jest cennym źródłem wiedzy dla osób związanych z tymi przedsiębiorstwami i skierowana jest do właścicieli oraz menedżerów, a także studentów i innych odbiorców pragnących zgłębić temat przedsiębiorczości.
