Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wielka przygoda. Edukacja matematyczna. Część 3. Klasa 1. Szkoła podstawowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ćwiczenia matematyczne dla klasy 1, część 1 z serii "Wielka Przygoda", integrują naukę matematyki z codziennymi doświadczeniami dzieci. Zeszyty te, stanowiące uzupełnienie podręcznika, służą doskonaleniu umiejętności liczenia oraz utrwalaniu pojęcia liczby z różnych perspektyw. Uczniowie uczą się tu analizować dane, a także wykorzystywać swoją kreatywność i potencjał.
Pomoce te pomagają dzieciom w uporządkowaniu nieformalnej wiedzy i kształtowaniu podstaw matematycznych pojęć. Zadania zawarte w zeszytach stymulują wyobraźnię przestrzenną poprzez aktywności, które umożliwiają manipulację przedmiotami, badanie ich właściwości oraz eksperymentowanie.
Dzięki nim uczniowie są lepiej przygotowani do zgłębiania zagadnień geometrycznych, a także uczą się, że istnieje wiele dróg prowadzących do rozwiązania problemu i że niektóre zadania mogą mieć więcej niż jedno poprawne rozwiązanie. Rozwija to ich zdolności w zakresie postrzegania, pamięci, wyobraźni, uwagi, mowy oraz twórczej inwencji.
Zeszyty wspierają intuicyjne zrozumienie trudnych, abstrakcyjnych pojęć matematycznych, kładąc nacisk na manualne i rysunkowe sposoby rozwiązywania zadań tekstowych oraz samodzielne dochodzenie do prawidłowych wniosków. Uczą także argumentowania i rozwijają samodzielne oraz twórcze myślenie dziecka za pomocą niestandardowych zadań, gdzie możliwa jest różnorodna interpretacja danych, co pokazuje, że jednoznaczne rozwiązanie nie istnieje.
Ćwiczenia umożliwiają analizę związków liczbowych, wprowadzając dzieci do zagadnień algebraicznych poprzez zabawy z "mówiącymi liczbami". W trakcie rozwiązywania zadań tekstowych uczniowie uczą się systematyzować, porządkować oraz szukać nowych, alternatywnych rozwiązań.
Na dedykowanych stronach "Czy to już umiem?" dzieci mogą ocenić swoją zdobytą wiedzę matematyczną, rozwijając dociekliwość, wytrwałość w pokonywaniu trudności, koncentrację, a także pobudzając myślenie kombinatoryczne i krytyczne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ćwiczenia matematyczne dla klasy 1, część 1 z serii "Wielka Przygoda", integrują naukę matematyki z codziennymi doświadczeniami dzieci. Zeszyty te, stanowiące uzupełnienie podręcznika, służą doskonaleniu umiejętności liczenia oraz utrwalaniu pojęcia liczby z różnych perspektyw. Uczniowie uczą się tu analizować dane, a także wykorzystywać swoją kreatywność i potencjał.
Pomoce te pomagają dzieciom w uporządkowaniu nieformalnej wiedzy i kształtowaniu podstaw matematycznych pojęć. Zadania zawarte w zeszytach stymulują wyobraźnię przestrzenną poprzez aktywności, które umożliwiają manipulację przedmiotami, badanie ich właściwości oraz eksperymentowanie.
Dzięki nim uczniowie są lepiej przygotowani do zgłębiania zagadnień geometrycznych, a także uczą się, że istnieje wiele dróg prowadzących do rozwiązania problemu i że niektóre zadania mogą mieć więcej niż jedno poprawne rozwiązanie. Rozwija to ich zdolności w zakresie postrzegania, pamięci, wyobraźni, uwagi, mowy oraz twórczej inwencji.
Zeszyty wspierają intuicyjne zrozumienie trudnych, abstrakcyjnych pojęć matematycznych, kładąc nacisk na manualne i rysunkowe sposoby rozwiązywania zadań tekstowych oraz samodzielne dochodzenie do prawidłowych wniosków. Uczą także argumentowania i rozwijają samodzielne oraz twórcze myślenie dziecka za pomocą niestandardowych zadań, gdzie możliwa jest różnorodna interpretacja danych, co pokazuje, że jednoznaczne rozwiązanie nie istnieje.
Ćwiczenia umożliwiają analizę związków liczbowych, wprowadzając dzieci do zagadnień algebraicznych poprzez zabawy z "mówiącymi liczbami". W trakcie rozwiązywania zadań tekstowych uczniowie uczą się systematyzować, porządkować oraz szukać nowych, alternatywnych rozwiązań.
Na dedykowanych stronach "Czy to już umiem?" dzieci mogą ocenić swoją zdobytą wiedzę matematyczną, rozwijając dociekliwość, wytrwałość w pokonywaniu trudności, koncentrację, a także pobudzając myślenie kombinatoryczne i krytyczne.
