Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wielu menedżerów zna zasady zarządzania, ale tylko nieliczni umieją je skutecznie stosować. Zastanawiasz się, dlaczego niektóre firmy upadają mimo oczywistości stosowania pewnych zasad? Kluczowa jest zasada Pareto, która sugeruje, by skupić się na 20% klientów generujących 80% przychodów. Chociaż większość menedżerów rozumie, że dobrze zainwestowane środki marketingowe przynoszą zyski, to często nie stosują tego w codziennej praktyce. Wiedzą również, jak istotne są szczerość, sprawiedliwość i zaufanie w relacjach z podwładnymi, lecz często zasady te zostają zignorowane.
Przy tworzeniu książki zauważono, że spośród stu największych firm amerykańskich z 1935 roku, tylko trzydzieści sześć przetrwało, a jedynie IBM pozostało w czołówce. Pomimo założenia, że firmy będą funkcjonować wiecznie, ich przeciętny czas życia wynosi około piętnastu lat. Co prowadzi do tego zjawiska? Czy to błędy menedżerów, czy nieprzewidziane okoliczności są winowajcami? Jak uniknąć typowych pułapek biznesowych? Książka ta dostarcza odpowiedzi i jest wzbogacona o pięć fascynujących opowieści dedykowanych menedżerom, które trzymają w napięciu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wielu menedżerów zna zasady zarządzania, ale tylko nieliczni umieją je skutecznie stosować. Zastanawiasz się, dlaczego niektóre firmy upadają mimo oczywistości stosowania pewnych zasad? Kluczowa jest zasada Pareto, która sugeruje, by skupić się na 20% klientów generujących 80% przychodów. Chociaż większość menedżerów rozumie, że dobrze zainwestowane środki marketingowe przynoszą zyski, to często nie stosują tego w codziennej praktyce. Wiedzą również, jak istotne są szczerość, sprawiedliwość i zaufanie w relacjach z podwładnymi, lecz często zasady te zostają zignorowane.
Przy tworzeniu książki zauważono, że spośród stu największych firm amerykańskich z 1935 roku, tylko trzydzieści sześć przetrwało, a jedynie IBM pozostało w czołówce. Pomimo założenia, że firmy będą funkcjonować wiecznie, ich przeciętny czas życia wynosi około piętnastu lat. Co prowadzi do tego zjawiska? Czy to błędy menedżerów, czy nieprzewidziane okoliczności są winowajcami? Jak uniknąć typowych pułapek biznesowych? Książka ta dostarcza odpowiedzi i jest wzbogacona o pięć fascynujących opowieści dedykowanych menedżerom, które trzymają w napięciu.
