Książka - Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Ta książka, napisana przez Eryka Mistewicza, to pasjonująca relacja z jego doświadczenia zawodowego, w którym z łatwością porusza się w zawiłych polskich realiach biznesowych. Autor przedstawia swoją drogę od pomysłu na nowy produkt, poprzez opracowanie skutecznej strategii pozycjonowania, aż po zdobycie uznania kluczowych liderów opinii, którzy dostrzegli w produkcie rozwiązanie idealnie odpowiadające ich potrzebom. Mistewicz z niezwykłą precyzją opisuje, jak budować dynamiczną i skuteczną machinę promocji, marketingu oraz PR, koncentrując się na produktach z obszaru nowych mediów.

Eryk Mistewicz wspomina swoje początki pracy z Twitterem, który początkowo budził sceptycyzm i niedowierzanie. Mało kto przewidywał, że zaledwie 140 znaków umożliwi stworzenie nowego sposobu szybkiej komunikacji i kształtowania opinii publicznej. Okazało się jednak, że Twitter stał się rewolucyjnym narzędziem, w które włączyli się nie tylko politycy, ale i firmy oraz działacze marketingowi, całkowicie zmieniając sposób komunikacji i wpływając na rozwój nowych mediów.

Książka ta nie ogranicza się jedynie do Twittera, lecz jest również opowieścią o szerszym kontekście świata nowych mediów, jak postrzega je Mistewicz. Autor znany jest z tworzenia efektywnych strategii marketingowych i komunikacyjnych dla zarówno małych firm, jak i znaczących organizacji, także na arenie międzynarodowej. Zdobywca „Polskiego Pulitzera” przeniósł swe talenty do świata PR, gdzie wspierał firmy z Francji, Wielkiej Brytanii, Włoch oraz Polski w ich komunikacyjnych wyzwaniach i marketingu politycznym.

Eryk Mistewicz jest także redaktorem naczelnym kwartalnika „Nowe Media” i współpracuje z prestiżowymi tytułami jak polska edycja „Forbesa” czy francuskie „L’Atlantico”. Jego opinie cieszą się uznaniem w międzynarodowych publikacjach, takich jak „Le Monde” czy „Financial Times”. Autor ma na swoim koncie również książkę „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają”, wydaną przez Helion. Więcej informacji o jego działalności można znaleźć na stronie www.ErykMistewicz.pl.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Ta książka, napisana przez Eryka Mistewicza, to pasjonująca relacja z jego doświadczenia zawodowego, w którym z łatwością porusza się w zawiłych polskich realiach biznesowych. Autor przedstawia swoją drogę od pomysłu na nowy produkt, poprzez opracowanie skutecznej strategii pozycjonowania, aż po zdobycie uznania kluczowych liderów opinii, którzy dostrzegli w produkcie rozwiązanie idealnie odpowiadające ich potrzebom. Mistewicz z niezwykłą precyzją opisuje, jak budować dynamiczną i skuteczną machinę promocji, marketingu oraz PR, koncentrując się na produktach z obszaru nowych mediów.

Eryk Mistewicz wspomina swoje początki pracy z Twitterem, który początkowo budził sceptycyzm i niedowierzanie. Mało kto przewidywał, że zaledwie 140 znaków umożliwi stworzenie nowego sposobu szybkiej komunikacji i kształtowania opinii publicznej. Okazało się jednak, że Twitter stał się rewolucyjnym narzędziem, w które włączyli się nie tylko politycy, ale i firmy oraz działacze marketingowi, całkowicie zmieniając sposób komunikacji i wpływając na rozwój nowych mediów.

Książka ta nie ogranicza się jedynie do Twittera, lecz jest również opowieścią o szerszym kontekście świata nowych mediów, jak postrzega je Mistewicz. Autor znany jest z tworzenia efektywnych strategii marketingowych i komunikacyjnych dla zarówno małych firm, jak i znaczących organizacji, także na arenie międzynarodowej. Zdobywca „Polskiego Pulitzera” przeniósł swe talenty do świata PR, gdzie wspierał firmy z Francji, Wielkiej Brytanii, Włoch oraz Polski w ich komunikacyjnych wyzwaniach i marketingu politycznym.

Eryk Mistewicz jest także redaktorem naczelnym kwartalnika „Nowe Media” i współpracuje z prestiżowymi tytułami jak polska edycja „Forbesa” czy francuskie „L’Atlantico”. Jego opinie cieszą się uznaniem w międzynarodowych publikacjach, takich jak „Le Monde” czy „Financial Times”. Autor ma na swoim koncie również książkę „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają”, wydaną przez Helion. Więcej informacji o jego działalności można znaleźć na stronie www.ErykMistewicz.pl.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 200
Rok wydania: 2014
Rozmiar: 140 × 210 mm
ID: 9788324678990
Autorzy:
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Eryk Mistewicz

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info