Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Trudności w pisaniu. Poziom graficzny pisma
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka Anety Domagały zatytułowana *Trudności w pisaniu. Poziom graficzny pisma* stanowi istotny zasób dla osób związanych z edukacją, diagnostyką oraz terapią. Publikacja ta oferuje szczegółową analizę problematyki związanej z pisaniem oraz prezentuje nowatorskie narzędzie – *Karta oceny poziomu graficznego pisma z rejestrem symptomów trudności grafomotorycznych*. Może ona stanowić cenny wkład dla specjalistów takich jak logopedzi, pedagodzy i psycholodzy, a zwłaszcza dla nauczycieli, zwłaszcza tych uczących w początkowym etapie edukacyjnym oraz polonistów, wspierających uczniów w rozwijaniu umiejętności pisania. Odbiorcami książki mogą być również studenci kierunków logopedii, psychologii i pedagogiki oraz naukowcy zajmujący się badaniami w zakresie sprawności grafomotorycznych i ich zaburzeń.
Autorka wlogopedycznej perspektywie badawczej zwraca uwagę na zasadnicze trudności związane z nauką pisania w kontekście grafomotorycznym. Poprzez dogłębną analizę zjawisk niekorzystnych oraz bogato ilustrując swoje wnioski przykładami zgromadzonymi podczas badań nad uczniami szkół podstawowych, ukazuje skuteczne strategie i procedury diagnostyczne. Recenzja dr hab. Urszuli Mireckiej, emeritowanej profesor UMCS, podkreśla wartość tej pracy w kontekście badawczym i praktycznym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka Anety Domagały zatytułowana *Trudności w pisaniu. Poziom graficzny pisma* stanowi istotny zasób dla osób związanych z edukacją, diagnostyką oraz terapią. Publikacja ta oferuje szczegółową analizę problematyki związanej z pisaniem oraz prezentuje nowatorskie narzędzie – *Karta oceny poziomu graficznego pisma z rejestrem symptomów trudności grafomotorycznych*. Może ona stanowić cenny wkład dla specjalistów takich jak logopedzi, pedagodzy i psycholodzy, a zwłaszcza dla nauczycieli, zwłaszcza tych uczących w początkowym etapie edukacyjnym oraz polonistów, wspierających uczniów w rozwijaniu umiejętności pisania. Odbiorcami książki mogą być również studenci kierunków logopedii, psychologii i pedagogiki oraz naukowcy zajmujący się badaniami w zakresie sprawności grafomotorycznych i ich zaburzeń.
Autorka wlogopedycznej perspektywie badawczej zwraca uwagę na zasadnicze trudności związane z nauką pisania w kontekście grafomotorycznym. Poprzez dogłębną analizę zjawisk niekorzystnych oraz bogato ilustrując swoje wnioski przykładami zgromadzonymi podczas badań nad uczniami szkół podstawowych, ukazuje skuteczne strategie i procedury diagnostyczne. Recenzja dr hab. Urszuli Mireckiej, emeritowanej profesor UMCS, podkreśla wartość tej pracy w kontekście badawczym i praktycznym.
