Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Teraz bajty (3D). Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa 4
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik "Teraz bajty. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa IV" został zaktualizowany od wydania z 2020 roku (nr dopuszczenia 806/1/2020/z1) i dopasowany do najnowszych standardów technologicznych. W tej edycji autorka wprowadziła m.in. system operacyjny Windows 11 oraz najnowsze wersje popularnych programów, takich jak Scratch i Paint. Zmiany te objęły również przegląd zrzutów ekranu oraz inne aktualizacje treści, usuwając elementy, które stały się nieaktualne.
Dążąc do zaspokojenia oczekiwań pedagogów i uczniów, do treści dodano zupełnie nowy temat, który obejmuje umiejętności z zakresu tworzenia rysunków w innowacyjnym programie Paint 3D. Celem podręcznika jest również rozwijanie umiejętności związanych z analizą i rozwiązywaniem problemów, co jest kluczowym elementem podstawy programowej. W serii "Teraz bajty" uwypuklono konkretne problemy w ramach niektórych punktów, które uczniowie analizują i szukają dla nich rozwiązań.
Podręcznik inspiruje młodych programistów do kreatywnej pracy z wykorzystaniem różnorodnych projektów, takich jak stworzenie lasu z 13 choinek za pomocą programu Baltie. Czy niezbędne jest wstawianie wielokrotnie tych samych poleceń, aby osiągnąć rezultat? Takie zadania rozwijają logiczne myślenie i wprowadzają krok po kroku w świat programowania.
W podręczniku do klasy 4 uczniowie zgłębiają techniki tworzenia grafik zarówno w dwuwymiarowym Paint, jak i trójwymiarowym Paint 3D. Program nauczania nie ogranicza się jedynie do pracy z grafiką dwuwymiarową, co pozwala uczniom już od podstawówki eksperymentować z projekcjami 3D, tworząc kreatywne kompozycje z gotowych kształtów.
Wprowadzenie do Paint 3D opiera się na wcześniej zdobytych umiejętnościach z zakresu tradycyjnego rysowania w Paint. Zawiera także zagadnienia związane z tworzeniem tekstów komputerowych, co rozbudowuje wachlarz kompetencji ucznia w obszarze informatyki.
Nie można pominąć znaczenia, jakie ma dla ucznia umiejętność zarządzania plikami – od nadawania im nazw, przez zapisywanie i odczytywanie, po ponowne zapisywanie i edytowanie. Ponadto, w dobie cyfrowej, kluczowe jest również wyposażenie ucznia w wiedzę na temat wyszukiwania informacji w Internecie oraz świadomych zagrożeń związanych z jego użytkowaniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik "Teraz bajty. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa IV" został zaktualizowany od wydania z 2020 roku (nr dopuszczenia 806/1/2020/z1) i dopasowany do najnowszych standardów technologicznych. W tej edycji autorka wprowadziła m.in. system operacyjny Windows 11 oraz najnowsze wersje popularnych programów, takich jak Scratch i Paint. Zmiany te objęły również przegląd zrzutów ekranu oraz inne aktualizacje treści, usuwając elementy, które stały się nieaktualne.
Dążąc do zaspokojenia oczekiwań pedagogów i uczniów, do treści dodano zupełnie nowy temat, który obejmuje umiejętności z zakresu tworzenia rysunków w innowacyjnym programie Paint 3D. Celem podręcznika jest również rozwijanie umiejętności związanych z analizą i rozwiązywaniem problemów, co jest kluczowym elementem podstawy programowej. W serii "Teraz bajty" uwypuklono konkretne problemy w ramach niektórych punktów, które uczniowie analizują i szukają dla nich rozwiązań.
Podręcznik inspiruje młodych programistów do kreatywnej pracy z wykorzystaniem różnorodnych projektów, takich jak stworzenie lasu z 13 choinek za pomocą programu Baltie. Czy niezbędne jest wstawianie wielokrotnie tych samych poleceń, aby osiągnąć rezultat? Takie zadania rozwijają logiczne myślenie i wprowadzają krok po kroku w świat programowania.
W podręczniku do klasy 4 uczniowie zgłębiają techniki tworzenia grafik zarówno w dwuwymiarowym Paint, jak i trójwymiarowym Paint 3D. Program nauczania nie ogranicza się jedynie do pracy z grafiką dwuwymiarową, co pozwala uczniom już od podstawówki eksperymentować z projekcjami 3D, tworząc kreatywne kompozycje z gotowych kształtów.
Wprowadzenie do Paint 3D opiera się na wcześniej zdobytych umiejętnościach z zakresu tradycyjnego rysowania w Paint. Zawiera także zagadnienia związane z tworzeniem tekstów komputerowych, co rozbudowuje wachlarz kompetencji ucznia w obszarze informatyki.
Nie można pominąć znaczenia, jakie ma dla ucznia umiejętność zarządzania plikami – od nadawania im nazw, przez zapisywanie i odczytywanie, po ponowne zapisywanie i edytowanie. Ponadto, w dobie cyfrowej, kluczowe jest również wyposażenie ucznia w wiedzę na temat wyszukiwania informacji w Internecie oraz świadomych zagrożeń związanych z jego użytkowaniem.
