Książka - Teraz bajty (3D). Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa 4

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Teraz bajty (3D). Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa 4

Teraz bajty (3D). Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa 4

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Podręcznik "Teraz bajty. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa IV" został zaktualizowany od wydania z 2020 roku (nr dopuszczenia 806/1/2020/z1) i dopasowany do najnowszych standardów technologicznych. W tej edycji autorka wprowadziła m.in. system operacyjny Windows 11 oraz najnowsze wersje popularnych programów, takich jak Scratch i Paint. Zmiany te objęły również przegląd zrzutów ekranu oraz inne aktualizacje treści, usuwając elementy, które stały się nieaktualne.

Dążąc do zaspokojenia oczekiwań pedagogów i uczniów, do treści dodano zupełnie nowy temat, który obejmuje umiejętności z zakresu tworzenia rysunków w innowacyjnym programie Paint 3D. Celem podręcznika jest również rozwijanie umiejętności związanych z analizą i rozwiązywaniem problemów, co jest kluczowym elementem podstawy programowej. W serii "Teraz bajty" uwypuklono konkretne problemy w ramach niektórych punktów, które uczniowie analizują i szukają dla nich rozwiązań.

Podręcznik inspiruje młodych programistów do kreatywnej pracy z wykorzystaniem różnorodnych projektów, takich jak stworzenie lasu z 13 choinek za pomocą programu Baltie. Czy niezbędne jest wstawianie wielokrotnie tych samych poleceń, aby osiągnąć rezultat? Takie zadania rozwijają logiczne myślenie i wprowadzają krok po kroku w świat programowania.

W podręczniku do klasy 4 uczniowie zgłębiają techniki tworzenia grafik zarówno w dwuwymiarowym Paint, jak i trójwymiarowym Paint 3D. Program nauczania nie ogranicza się jedynie do pracy z grafiką dwuwymiarową, co pozwala uczniom już od podstawówki eksperymentować z projekcjami 3D, tworząc kreatywne kompozycje z gotowych kształtów.

Wprowadzenie do Paint 3D opiera się na wcześniej zdobytych umiejętnościach z zakresu tradycyjnego rysowania w Paint. Zawiera także zagadnienia związane z tworzeniem tekstów komputerowych, co rozbudowuje wachlarz kompetencji ucznia w obszarze informatyki.

Nie można pominąć znaczenia, jakie ma dla ucznia umiejętność zarządzania plikami – od nadawania im nazw, przez zapisywanie i odczytywanie, po ponowne zapisywanie i edytowanie. Ponadto, w dobie cyfrowej, kluczowe jest również wyposażenie ucznia w wiedzę na temat wyszukiwania informacji w Internecie oraz świadomych zagrożeń związanych z jego użytkowaniem.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Podręcznik "Teraz bajty. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa IV" został zaktualizowany od wydania z 2020 roku (nr dopuszczenia 806/1/2020/z1) i dopasowany do najnowszych standardów technologicznych. W tej edycji autorka wprowadziła m.in. system operacyjny Windows 11 oraz najnowsze wersje popularnych programów, takich jak Scratch i Paint. Zmiany te objęły również przegląd zrzutów ekranu oraz inne aktualizacje treści, usuwając elementy, które stały się nieaktualne.

Dążąc do zaspokojenia oczekiwań pedagogów i uczniów, do treści dodano zupełnie nowy temat, który obejmuje umiejętności z zakresu tworzenia rysunków w innowacyjnym programie Paint 3D. Celem podręcznika jest również rozwijanie umiejętności związanych z analizą i rozwiązywaniem problemów, co jest kluczowym elementem podstawy programowej. W serii "Teraz bajty" uwypuklono konkretne problemy w ramach niektórych punktów, które uczniowie analizują i szukają dla nich rozwiązań.

Podręcznik inspiruje młodych programistów do kreatywnej pracy z wykorzystaniem różnorodnych projektów, takich jak stworzenie lasu z 13 choinek za pomocą programu Baltie. Czy niezbędne jest wstawianie wielokrotnie tych samych poleceń, aby osiągnąć rezultat? Takie zadania rozwijają logiczne myślenie i wprowadzają krok po kroku w świat programowania.

W podręczniku do klasy 4 uczniowie zgłębiają techniki tworzenia grafik zarówno w dwuwymiarowym Paint, jak i trójwymiarowym Paint 3D. Program nauczania nie ogranicza się jedynie do pracy z grafiką dwuwymiarową, co pozwala uczniom już od podstawówki eksperymentować z projekcjami 3D, tworząc kreatywne kompozycje z gotowych kształtów.

Wprowadzenie do Paint 3D opiera się na wcześniej zdobytych umiejętnościach z zakresu tradycyjnego rysowania w Paint. Zawiera także zagadnienia związane z tworzeniem tekstów komputerowych, co rozbudowuje wachlarz kompetencji ucznia w obszarze informatyki.

Nie można pominąć znaczenia, jakie ma dla ucznia umiejętność zarządzania plikami – od nadawania im nazw, przez zapisywanie i odczytywanie, po ponowne zapisywanie i edytowanie. Ponadto, w dobie cyfrowej, kluczowe jest również wyposażenie ucznia w wiedzę na temat wyszukiwania informacji w Internecie oraz świadomych zagrożeń związanych z jego użytkowaniem.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 132
Rok wydania: 2023
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788396479426
Autorzy:
Wydawnictwo:

Inne książki: Grażyna Koba

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info