Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Terapia ręki od A do Z. Połącz punkty
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Program „Terapia ręki od A do Z” został stworzony z myślą o ograniczeniu trudności związanych z pisaniem ręcznym u dzieci oraz wsparcia ich w przygotowaniach do nauki tej umiejętności. Kierowany jest do rodziców i nauczycieli pracujących z przedszkolakami wykazującymi problemy z grafomotoryką. Może również służyć jako materiał przygotowawczy przed podjęciem nauki pisania.
Czwarta część tego programu nosi tytuł „Połącz punkty” i składa się z 14 kart ćwiczeń. Dzieci mają za zadanie łączyć punkty w odpowiedniej kolejności, zaczynając od punktu oznaczonego cyfrą 1. Początkowo mogą one tylko wskazywać cyfry palcem, a następnie, używając takich narzędzi jak mazak, pisak, ołówek czy kredka, łączą kropki, co prowadzi do powstania obrazka możliwego do pokolorowania. Ćwiczenia te mają na celu wspomaganie prawidłowej postawy, poprawę chwytu, koordynacji wzrokowo-ruchowej, dostosowania siły chwytu do narzędzi piśmiennych, rotacji w przedramieniu oraz usprawnienie izolowanych ruchów palców. Dodatkowo rozwijają umiejętność liczenia, wyobraźnię oraz wzbogacają słownictwo.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Program „Terapia ręki od A do Z” został stworzony z myślą o ograniczeniu trudności związanych z pisaniem ręcznym u dzieci oraz wsparcia ich w przygotowaniach do nauki tej umiejętności. Kierowany jest do rodziców i nauczycieli pracujących z przedszkolakami wykazującymi problemy z grafomotoryką. Może również służyć jako materiał przygotowawczy przed podjęciem nauki pisania.
Czwarta część tego programu nosi tytuł „Połącz punkty” i składa się z 14 kart ćwiczeń. Dzieci mają za zadanie łączyć punkty w odpowiedniej kolejności, zaczynając od punktu oznaczonego cyfrą 1. Początkowo mogą one tylko wskazywać cyfry palcem, a następnie, używając takich narzędzi jak mazak, pisak, ołówek czy kredka, łączą kropki, co prowadzi do powstania obrazka możliwego do pokolorowania. Ćwiczenia te mają na celu wspomaganie prawidłowej postawy, poprawę chwytu, koordynacji wzrokowo-ruchowej, dostosowania siły chwytu do narzędzi piśmiennych, rotacji w przedramieniu oraz usprawnienie izolowanych ruchów palców. Dodatkowo rozwijają umiejętność liczenia, wyobraźnię oraz wzbogacają słownictwo.
