Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Terapia pedagogiczna dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi. Nowe oblicza terapii w pedagogice specjalnej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Niniejsza publikacja zbiorowa ma na celu przybliżenie najnowszych kierunków i idei w terapii pedagogicznej, dedykowanej dzieciom o specjalnych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych. Praca ta prezentuje wybrane formy terapii oraz podejścia do ich realizacji, uwzględniając aktualne zasady obowiązujące w pedagogice specjalnej. Struktura książki oparta jest na trzech głównych segmentach tematycznych:
Pierwsza część koncentruje się na możliwościach, wyzwaniach oraz potencjalnych barierach w terapii pedagogicznej dzieci i młodzieży z wyjątkowymi potrzebami. Druga część omawia współczesne trendy w podejściu do pracy z dziećmi wymagającymi specjalistycznej pomocy pedagogicznej. Trzecia natomiast przenosi czytelnika w świat nowych interpretacji sprawdzonych już metod i technik terapeutycznych.
Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów kierunków pedagogicznych, z naciskiem na przyszłych specjalistów w dziedzinie pedagogiki specjalnej. Cenna będzie również dla praktykujących pedagogów specjalnych, psychologów oraz dla rodziców i opiekunów dzieci z niepełnosprawnościami, którzy poszukują inspiracji oraz nowych sposobów wspierania codziennej rehabilitacji swoich podopiecznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Niniejsza publikacja zbiorowa ma na celu przybliżenie najnowszych kierunków i idei w terapii pedagogicznej, dedykowanej dzieciom o specjalnych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych. Praca ta prezentuje wybrane formy terapii oraz podejścia do ich realizacji, uwzględniając aktualne zasady obowiązujące w pedagogice specjalnej. Struktura książki oparta jest na trzech głównych segmentach tematycznych:
Pierwsza część koncentruje się na możliwościach, wyzwaniach oraz potencjalnych barierach w terapii pedagogicznej dzieci i młodzieży z wyjątkowymi potrzebami. Druga część omawia współczesne trendy w podejściu do pracy z dziećmi wymagającymi specjalistycznej pomocy pedagogicznej. Trzecia natomiast przenosi czytelnika w świat nowych interpretacji sprawdzonych już metod i technik terapeutycznych.
Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów kierunków pedagogicznych, z naciskiem na przyszłych specjalistów w dziedzinie pedagogiki specjalnej. Cenna będzie również dla praktykujących pedagogów specjalnych, psychologów oraz dla rodziców i opiekunów dzieci z niepełnosprawnościami, którzy poszukują inspiracji oraz nowych sposobów wspierania codziennej rehabilitacji swoich podopiecznych.
