InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów. Książka Małgorzaty Leduchowskiej uczy, jak być INNYM telesprzedawcą, niż większość znudzonych pracowników call center. Zawiera wiele porad i wskazówek o tym:
jak sprzedawać, by Klient chciał z Tobą rozmawiać w przyszłości i czuł się tym jedynym oraz wyjątkowym,
jak złamać swój opór przed dzwonieniem i zbudować swój indywidualny skrypt rozmowy,
jak radzić sobie z tym, co można usłyszeć po drugiej stronie słuchawki,
jak stosować w telesprzedaży nowe techniki i chwyty komunikacji interpersonalnej,
jak rozmawiać, by nie wciskać, a sprzedawać i budować relacje z Klientem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów. Książka Małgorzaty Leduchowskiej uczy, jak być INNYM telesprzedawcą, niż większość znudzonych pracowników call center. Zawiera wiele porad i wskazówek o tym:
jak sprzedawać, by Klient chciał z Tobą rozmawiać w przyszłości i czuł się tym jedynym oraz wyjątkowym,
jak złamać swój opór przed dzwonieniem i zbudować swój indywidualny skrypt rozmowy,
jak radzić sobie z tym, co można usłyszeć po drugiej stronie słuchawki,
jak stosować w telesprzedaży nowe techniki i chwyty komunikacji interpersonalnej,
jak rozmawiać, by nie wciskać, a sprzedawać i budować relacje z Klientem.