Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szkolenia oparte na dowodach. Poradnik dla trenerów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest cennym źródłem wiedzy dla trenerów, menedżerów działów szkoleniowych, wykładowców, nauczycieli oraz twórców materiałów e-learningowych. Przez pryzmat badań analizuje wyzwania, z jakimi mierzą się na co dzień w swojej pracy. Zawiera praktyczne wskazówki dotyczące sprawdzonych metod, które znacząco podnoszą jakość i efektywność procesu uczenia się. Wiele popularnych praktyk szkoleniowych opiera się na chwilowych trendach i niesprawdzonych teoriach, podczas gdy książka skupia się na metodach opartych na dowodach naukowych, gwarantujących rzeczywiste rezultaty. Stanowi ona praktyczny przewodnik, który umożliwia przy wykorzystaniu danych i zasad psychologii nauczania stworzenie programu szkoleniowego. Po lekturze można się przekonać, jak dzięki dowodom można oszczędzać czas i środki, które często tracone są na nieskuteczne i modowe podejścia do szkoleń.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest cennym źródłem wiedzy dla trenerów, menedżerów działów szkoleniowych, wykładowców, nauczycieli oraz twórców materiałów e-learningowych. Przez pryzmat badań analizuje wyzwania, z jakimi mierzą się na co dzień w swojej pracy. Zawiera praktyczne wskazówki dotyczące sprawdzonych metod, które znacząco podnoszą jakość i efektywność procesu uczenia się. Wiele popularnych praktyk szkoleniowych opiera się na chwilowych trendach i niesprawdzonych teoriach, podczas gdy książka skupia się na metodach opartych na dowodach naukowych, gwarantujących rzeczywiste rezultaty. Stanowi ona praktyczny przewodnik, który umożliwia przy wykorzystaniu danych i zasad psychologii nauczania stworzenie programu szkoleniowego. Po lekturze można się przekonać, jak dzięki dowodom można oszczędzać czas i środki, które często tracone są na nieskuteczne i modowe podejścia do szkoleń.
