Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szkoła. Konflikt podmiotów?
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Szkoła. Konflikt podmiotów?" skupia się na skomplikowanej dynamice procesów edukacyjnych, w które zaangażowani są uczestnicy tego systemu. Obok oczekiwanych zjawisk, często pojawiają się te niepożądane, które są źródłem konfliktów. Ich obecność przynosi niemoc, gniew, zagubienie i rozgoryczenie. Głównym problemem jest niewystarczające przygotowanie nauczycieli do zarządzania konfliktami, co sprawia, że ich praca staje się bardziej chaotyczna. Nauczyciele, pozbawieni odpowiedniej wiedzy, są zmuszeni liczyć na szczęśliwe zrządzenie losu, co nie jest wystarczającą strategią. Konieczne jest posiadanie wiedzy, która umożliwia skuteczne rozwiązywanie problemów i budowanie korzystnych relacji prowadzących do rozwoju edukacji. Dlatego ważne jest zrozumienie źródeł konfliktów, ich przebiegu oraz sposobów zarządzania nimi w celu stworzenia konstruktywnych relacji. Książka dzieli się na dwie główne części: identyfikację źródeł konfliktów w edukacji oraz metody ich przezwyciężania w kontekście szkolnym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
jak nowa
dobry
10.25 zł
widoczne ślady używania

- zagięte rogi, przyniszczona okładka
- książka posiada wszystkie strony
- wady wizualne nie wpływają na zawartość książki i nie utrudniają czytania!
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
Książka "Szkoła. Konflikt podmiotów?" skupia się na skomplikowanej dynamice procesów edukacyjnych, w które zaangażowani są uczestnicy tego systemu. Obok oczekiwanych zjawisk, często pojawiają się te niepożądane, które są źródłem konfliktów. Ich obecność przynosi niemoc, gniew, zagubienie i rozgoryczenie. Głównym problemem jest niewystarczające przygotowanie nauczycieli do zarządzania konfliktami, co sprawia, że ich praca staje się bardziej chaotyczna. Nauczyciele, pozbawieni odpowiedniej wiedzy, są zmuszeni liczyć na szczęśliwe zrządzenie losu, co nie jest wystarczającą strategią. Konieczne jest posiadanie wiedzy, która umożliwia skuteczne rozwiązywanie problemów i budowanie korzystnych relacji prowadzących do rozwoju edukacji. Dlatego ważne jest zrozumienie źródeł konfliktów, ich przebiegu oraz sposobów zarządzania nimi w celu stworzenia konstruktywnych relacji. Książka dzieli się na dwie główne części: identyfikację źródeł konfliktów w edukacji oraz metody ich przezwyciężania w kontekście szkolnym.