Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Symboliczne stanowienie władzy w organizacjach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Piętnaście lat temu w Polsce dyskusje na temat zarządzania w organizacjach były rzadkością. Dominowało podejście funkcjonalistyczne, a nowe trendy i paradygmaty w dziedzinie nauk o zarządzaniu dopiero zaczynały się przebijać. Obecnie interpretatywizm znalazł swoje miejsce w tej dziedzinie, a postmodernizm staje się widoczny. Choć podejście funkcjonalistyczne wciąż jest najsilniejsze, różnorodność perspektyw stała się rzeczywistością. Warto zatem zwrócić uwagę na książkę, która wpisuje się w ten rodzący się w Polsce nurt i porusza ważne tematy. Każdy dyrektor dbający o rozwój swoich kompetencji powinien ją przeczytać i przemyśleć odkrycia autora. To nie tylko źródło refleksji, ale także cenny wgląd we własne podejście do zarządzania. Badania przedstawione przez autora są zarówno fascynujące, jak i inspirujące.
Marcin Laberschek, urodzony w 1978 roku, jest doktorem nauk humanistycznych specjalizującym się w naukach o zarządzaniu. Pracuje w Katedrze Zarządzania, Ekonomiki Mediów i Reklamy w Instytucie Kultury Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest autorem licznych publikacji naukowych z zakresu zarządzania i marketingu w kontekście kultury, mediów i reklamy. Jego zainteresowania obejmują metodologię badań w zarządzaniu humanistycznym, zarządzanie w organizacjach kulturalnych oraz kulturowe i symboliczne aspekty zarządzania i marketingu. Ponadto bada również zagadnienia związane z marketingiem krytycznym, postmarketingiem oraz zarządzaniem na ponowoczesnym rynku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Piętnaście lat temu w Polsce dyskusje na temat zarządzania w organizacjach były rzadkością. Dominowało podejście funkcjonalistyczne, a nowe trendy i paradygmaty w dziedzinie nauk o zarządzaniu dopiero zaczynały się przebijać. Obecnie interpretatywizm znalazł swoje miejsce w tej dziedzinie, a postmodernizm staje się widoczny. Choć podejście funkcjonalistyczne wciąż jest najsilniejsze, różnorodność perspektyw stała się rzeczywistością. Warto zatem zwrócić uwagę na książkę, która wpisuje się w ten rodzący się w Polsce nurt i porusza ważne tematy. Każdy dyrektor dbający o rozwój swoich kompetencji powinien ją przeczytać i przemyśleć odkrycia autora. To nie tylko źródło refleksji, ale także cenny wgląd we własne podejście do zarządzania. Badania przedstawione przez autora są zarówno fascynujące, jak i inspirujące.
Marcin Laberschek, urodzony w 1978 roku, jest doktorem nauk humanistycznych specjalizującym się w naukach o zarządzaniu. Pracuje w Katedrze Zarządzania, Ekonomiki Mediów i Reklamy w Instytucie Kultury Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest autorem licznych publikacji naukowych z zakresu zarządzania i marketingu w kontekście kultury, mediów i reklamy. Jego zainteresowania obejmują metodologię badań w zarządzaniu humanistycznym, zarządzanie w organizacjach kulturalnych oraz kulturowe i symboliczne aspekty zarządzania i marketingu. Ponadto bada również zagadnienia związane z marketingiem krytycznym, postmarketingiem oraz zarządzaniem na ponowoczesnym rynku.
