Książka - Symboliczne stanowienie władzy w organizacjach

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Symboliczne stanowienie władzy w organizacjach

Symboliczne stanowienie władzy w organizacjach

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Piętnaście lat temu w Polsce dyskusje na temat zarządzania w organizacjach były rzadkością. Dominowało podejście funkcjonalistyczne, a nowe trendy i paradygmaty w dziedzinie nauk o zarządzaniu dopiero zaczynały się przebijać. Obecnie interpretatywizm znalazł swoje miejsce w tej dziedzinie, a postmodernizm staje się widoczny. Choć podejście funkcjonalistyczne wciąż jest najsilniejsze, różnorodność perspektyw stała się rzeczywistością. Warto zatem zwrócić uwagę na książkę, która wpisuje się w ten rodzący się w Polsce nurt i porusza ważne tematy. Każdy dyrektor dbający o rozwój swoich kompetencji powinien ją przeczytać i przemyśleć odkrycia autora. To nie tylko źródło refleksji, ale także cenny wgląd we własne podejście do zarządzania. Badania przedstawione przez autora są zarówno fascynujące, jak i inspirujące.

Marcin Laberschek, urodzony w 1978 roku, jest doktorem nauk humanistycznych specjalizującym się w naukach o zarządzaniu. Pracuje w Katedrze Zarządzania, Ekonomiki Mediów i Reklamy w Instytucie Kultury Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest autorem licznych publikacji naukowych z zakresu zarządzania i marketingu w kontekście kultury, mediów i reklamy. Jego zainteresowania obejmują metodologię badań w zarządzaniu humanistycznym, zarządzanie w organizacjach kulturalnych oraz kulturowe i symboliczne aspekty zarządzania i marketingu. Ponadto bada również zagadnienia związane z marketingiem krytycznym, postmarketingiem oraz zarządzaniem na ponowoczesnym rynku.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Piętnaście lat temu w Polsce dyskusje na temat zarządzania w organizacjach były rzadkością. Dominowało podejście funkcjonalistyczne, a nowe trendy i paradygmaty w dziedzinie nauk o zarządzaniu dopiero zaczynały się przebijać. Obecnie interpretatywizm znalazł swoje miejsce w tej dziedzinie, a postmodernizm staje się widoczny. Choć podejście funkcjonalistyczne wciąż jest najsilniejsze, różnorodność perspektyw stała się rzeczywistością. Warto zatem zwrócić uwagę na książkę, która wpisuje się w ten rodzący się w Polsce nurt i porusza ważne tematy. Każdy dyrektor dbający o rozwój swoich kompetencji powinien ją przeczytać i przemyśleć odkrycia autora. To nie tylko źródło refleksji, ale także cenny wgląd we własne podejście do zarządzania. Badania przedstawione przez autora są zarówno fascynujące, jak i inspirujące.

Marcin Laberschek, urodzony w 1978 roku, jest doktorem nauk humanistycznych specjalizującym się w naukach o zarządzaniu. Pracuje w Katedrze Zarządzania, Ekonomiki Mediów i Reklamy w Instytucie Kultury Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest autorem licznych publikacji naukowych z zakresu zarządzania i marketingu w kontekście kultury, mediów i reklamy. Jego zainteresowania obejmują metodologię badań w zarządzaniu humanistycznym, zarządzanie w organizacjach kulturalnych oraz kulturowe i symboliczne aspekty zarządzania i marketingu. Ponadto bada również zagadnienia związane z marketingiem krytycznym, postmarketingiem oraz zarządzaniem na ponowoczesnym rynku.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 12.01 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 266
Rok wydania: 2018
Rozmiar: 155 × 235 mm
ID: 9788323344322

Dane producenta:

WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO , ul. Gołębia, 31-007 Kraków, PL ,[email protected]

Inne książki: Marcin Leberschek

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info