Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Symbole życia po śmierci. Sztuka komemoratywna
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja "Symbole życia po śmierci. Sztuka komemoratywna Krzysztofa M. Bednarskiego" jest podzielona na trzy części, każda z których odkrywa różne aspekty twórczości i refleksji na temat pamięci po zmarłych. Na początek, eseje autorstwa Marii Anny Potockiej i Waldemara Baraniewskiego analizują metody upamiętniania osób, które odeszły, oferując wnikliwe spojrzenie na ten ważny społeczny i kulturowy proces. W drugiej części znajdują się fotografie dokumentujące prace komemoratywne, które artysta opatrzył swoimi własnymi komentarzami, pozwalając czytelnikowi zrozumieć jego perspektywę i motywacje. Ostatnia część koncentruje się na współpracy Krzysztofa M. Bednarskiego ze Zbigniewem Benedyktowiczem w kwartalniku „Konteksty”, gdzie artysta regularnie publikuje w rubryce zatytułowanej "Z archiwum artysty". Ten układ książki zapewnia kompleksowe spojrzenie na sztukę Bednarskiego jako narzędzie pamięci i dialogu ze spuścizną przeszłości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja "Symbole życia po śmierci. Sztuka komemoratywna Krzysztofa M. Bednarskiego" jest podzielona na trzy części, każda z których odkrywa różne aspekty twórczości i refleksji na temat pamięci po zmarłych. Na początek, eseje autorstwa Marii Anny Potockiej i Waldemara Baraniewskiego analizują metody upamiętniania osób, które odeszły, oferując wnikliwe spojrzenie na ten ważny społeczny i kulturowy proces. W drugiej części znajdują się fotografie dokumentujące prace komemoratywne, które artysta opatrzył swoimi własnymi komentarzami, pozwalając czytelnikowi zrozumieć jego perspektywę i motywacje. Ostatnia część koncentruje się na współpracy Krzysztofa M. Bednarskiego ze Zbigniewem Benedyktowiczem w kwartalniku „Konteksty”, gdzie artysta regularnie publikuje w rubryce zatytułowanej "Z archiwum artysty". Ten układ książki zapewnia kompleksowe spojrzenie na sztukę Bednarskiego jako narzędzie pamięci i dialogu ze spuścizną przeszłości.
