Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sygnalizowanie samopoczucia. Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria książek edukacyjnych skierowana do uczniów z niepełnosprawnością intelektualną została stworzona na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 14 lutego 2017 roku. Publikacje te stanowią wartościowe narzędzie dla nauczycieli i terapeutów, wspierając realizację programowych treści edukacyjnych i wychowawczych. W ramach niniejszej książki poruszone są tematy związane z Higieną osobistą oraz Potrzebami fizjologicznymi, do których omówienia zastosowano fotografie. Na stronach parzystych znajdują się zdjęcia przeznaczone dla ucznia, natomiast na stronach nieparzystych umieszczono pytania, które może zadać nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania odnoszą się bezpośrednio do zdjęć, natomiast kolejne mają na celu poszerzenie lub utrwalenie wiedzy i umiejętności związanych z tematem. Końcowa część pytań dotyczy osobistych doświadczeń ucznia. Pod pytaniami znajdują się ćwiczenia, które mają pomóc dziecku w utrwaleniu zdobytej wiedzy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria książek edukacyjnych skierowana do uczniów z niepełnosprawnością intelektualną została stworzona na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 14 lutego 2017 roku. Publikacje te stanowią wartościowe narzędzie dla nauczycieli i terapeutów, wspierając realizację programowych treści edukacyjnych i wychowawczych. W ramach niniejszej książki poruszone są tematy związane z Higieną osobistą oraz Potrzebami fizjologicznymi, do których omówienia zastosowano fotografie. Na stronach parzystych znajdują się zdjęcia przeznaczone dla ucznia, natomiast na stronach nieparzystych umieszczono pytania, które może zadać nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania odnoszą się bezpośrednio do zdjęć, natomiast kolejne mają na celu poszerzenie lub utrwalenie wiedzy i umiejętności związanych z tematem. Końcowa część pytań dotyczy osobistych doświadczeń ucznia. Pod pytaniami znajdują się ćwiczenia, które mają pomóc dziecku w utrwaleniu zdobytej wiedzy.
