Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Styl późny w muzyce, literaturze i kulturze T.3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dwa następne tomy, trzeci i czwarty, zatytułowane "Styl późny w muzyce, literaturze i kulturze", zawierają wykłady zaprezentowane podczas konferencji zorganizowanej w 2014 roku przez Akademię Muzyczną w Katowicach oraz Uniwersytet Śląski. To już trzecia edycja serii "styl późny", która przyciągnęła uwagę muzykologów, teoretyków muzycznych, badaczy literatury, historyków sztuki, kulturoznawców oraz filozofów. Dyskusja na temat późnego stylu i schyłkowości pokazuje, że te zjawiska wciąż są źródłem licznych kontrowersji i trudno je jednoznacznie sklasyfikować.
Trzeci tom skupia się na zagadnieniach dotyczących późnego stylu w kontekście kultury europejskiej od XVIII wieku. Omawiane tematy obejmują polską poetykę czasów oświecenia, reprezentowaną przez autorów takich jak Golański, Dmochowski czy Krasicki, styl empire w kontekście epoki oraz myśli Hegla. Analizowane są także dzieła muzyczne, m.in. cykl "Klavierstücke" op. 118 Brahmsa, twórczość szkoły burgundzkiej w XV wieku i jej wpływ na francuskich kompozytorów XIX wieku, a także "Trio fortepianowe d-moll" op. 120 Gabriela Fauré w kontekście jego kompozycji kameralnych. Ponadto, przedstawione są "IV Symfonia" op. 58 i poemat organowy "In paradisum" op. 61 Feliksa Nowowiejskiego, indywidualizm stylistyczny Rachmaninowa, dzieła Mahlera, zagadnienia schyłkowości w powieściach Wilde’a, Joyce’a i O’Briena, poezja Lawrence’a w świetle estetyki egzystencjalnej oraz książka Saida "On Late Style". Nowy paradygmat filozoficzny i kulturowy, jaki stanowi retoryka dynamicznej statyczności, również jest jednym z omawianych zagadnień.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dwa następne tomy, trzeci i czwarty, zatytułowane "Styl późny w muzyce, literaturze i kulturze", zawierają wykłady zaprezentowane podczas konferencji zorganizowanej w 2014 roku przez Akademię Muzyczną w Katowicach oraz Uniwersytet Śląski. To już trzecia edycja serii "styl późny", która przyciągnęła uwagę muzykologów, teoretyków muzycznych, badaczy literatury, historyków sztuki, kulturoznawców oraz filozofów. Dyskusja na temat późnego stylu i schyłkowości pokazuje, że te zjawiska wciąż są źródłem licznych kontrowersji i trudno je jednoznacznie sklasyfikować.
Trzeci tom skupia się na zagadnieniach dotyczących późnego stylu w kontekście kultury europejskiej od XVIII wieku. Omawiane tematy obejmują polską poetykę czasów oświecenia, reprezentowaną przez autorów takich jak Golański, Dmochowski czy Krasicki, styl empire w kontekście epoki oraz myśli Hegla. Analizowane są także dzieła muzyczne, m.in. cykl "Klavierstücke" op. 118 Brahmsa, twórczość szkoły burgundzkiej w XV wieku i jej wpływ na francuskich kompozytorów XIX wieku, a także "Trio fortepianowe d-moll" op. 120 Gabriela Fauré w kontekście jego kompozycji kameralnych. Ponadto, przedstawione są "IV Symfonia" op. 58 i poemat organowy "In paradisum" op. 61 Feliksa Nowowiejskiego, indywidualizm stylistyczny Rachmaninowa, dzieła Mahlera, zagadnienia schyłkowości w powieściach Wilde’a, Joyce’a i O’Briena, poezja Lawrence’a w świetle estetyki egzystencjalnej oraz książka Saida "On Late Style". Nowy paradygmat filozoficzny i kulturowy, jaki stanowi retoryka dynamicznej statyczności, również jest jednym z omawianych zagadnień.
