Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategie budowania marki i rozwoju handlu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Oceniam monografię „Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu” bardzo wysoko. Tekst został opracowany przez siedmiu autorów z Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego, pod naukowym kierownictwem oraz redakcją prof. Tomasza Domańskiego. Książka składa się z dwóch części, które są ze sobą spójnie połączone zarówno pod względem logicznym, jak i merytorycznym. Rozdziały są napisane w klarowny sposób, a przekaz jest zgodny z naukowymi standardami. Publikacja wnosi istotną wartość do sfery wiedzy na temat strategii kreowania marki w różnych kontekstach i środowiskach, a także strategii rozwoju handlu. Będzie ona cenna dla środowiska akademickiego zajmującego się handlem i marketingiem, w tym dla doktorantów i studentów. Ponadto, ma duże znaczenie praktyczne dla menedżerów firm handlowych, zarządców galerii, przedstawicieli jednostek samorządu oraz specjalistów od reklamy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Oceniam monografię „Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu” bardzo wysoko. Tekst został opracowany przez siedmiu autorów z Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego, pod naukowym kierownictwem oraz redakcją prof. Tomasza Domańskiego. Książka składa się z dwóch części, które są ze sobą spójnie połączone zarówno pod względem logicznym, jak i merytorycznym. Rozdziały są napisane w klarowny sposób, a przekaz jest zgodny z naukowymi standardami. Publikacja wnosi istotną wartość do sfery wiedzy na temat strategii kreowania marki w różnych kontekstach i środowiskach, a także strategii rozwoju handlu. Będzie ona cenna dla środowiska akademickiego zajmującego się handlem i marketingiem, w tym dla doktorantów i studentów. Ponadto, ma duże znaczenie praktyczne dla menedżerów firm handlowych, zarządców galerii, przedstawicieli jednostek samorządu oraz specjalistów od reklamy.
