Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategia organizacji
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Trzecie wydanie książki "Strategia organizacji" przedstawia nowatorskie spojrzenie na zagadnienia związane ze strategią firmy, harmonizując doświadczenia praktyczne z wiedzą z różnych dziedzin nauki. Autor starannie zanalizował kluczowe koncepcje strategii organizacyjnej oraz opisał metody diagnozowania zarówno otoczenia firmy, jak i jej samej. Przybliża także procedury budowy i wdrażania strategii w kontekście rzeczywistych warunków rynkowych, w jakich funkcjonują firmy na skalę globalną i lokalną, zarówno polskie, jak i międzynarodowe. Książka wyróżnia się doskonałym porównaniem teorii strategii z wyborem trafnych studiów przypadków dotyczących firm różnej wielkości, działających w sektorach produkcyjnym i usługowym. Przejrzysty język i dynamiczny styl narracji stanowią znakomite atuty tej publikacji. Jest to niezbędna lektura i przewodnik dla menedżerów, konsultantów, studentów kierunków podyplomowych oraz osób kończących studia z zakresu zarządzania i ekonomii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
28.64 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
23.03 zł
dobry

- normalne ślady użytkowania wynikające z kartkowania podczas czytania
- brak większych uszkodzeń lub zagięć
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 1
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 2 szt.
Trzecie wydanie książki "Strategia organizacji" przedstawia nowatorskie spojrzenie na zagadnienia związane ze strategią firmy, harmonizując doświadczenia praktyczne z wiedzą z różnych dziedzin nauki. Autor starannie zanalizował kluczowe koncepcje strategii organizacyjnej oraz opisał metody diagnozowania zarówno otoczenia firmy, jak i jej samej. Przybliża także procedury budowy i wdrażania strategii w kontekście rzeczywistych warunków rynkowych, w jakich funkcjonują firmy na skalę globalną i lokalną, zarówno polskie, jak i międzynarodowe. Książka wyróżnia się doskonałym porównaniem teorii strategii z wyborem trafnych studiów przypadków dotyczących firm różnej wielkości, działających w sektorach produkcyjnym i usługowym. Przejrzysty język i dynamiczny styl narracji stanowią znakomite atuty tej publikacji. Jest to niezbędna lektura i przewodnik dla menedżerów, konsultantów, studentów kierunków podyplomowych oraz osób kończących studia z zakresu zarządzania i ekonomii.