Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategia organizacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Trzecie wydanie książki "Strategia organizacji" przedstawia nowatorskie spojrzenie na zagadnienia związane ze strategią firmy, harmonizując doświadczenia praktyczne z wiedzą z różnych dziedzin nauki. Autor starannie zanalizował kluczowe koncepcje strategii organizacyjnej oraz opisał metody diagnozowania zarówno otoczenia firmy, jak i jej samej. Przybliża także procedury budowy i wdrażania strategii w kontekście rzeczywistych warunków rynkowych, w jakich funkcjonują firmy na skalę globalną i lokalną, zarówno polskie, jak i międzynarodowe. Książka wyróżnia się doskonałym porównaniem teorii strategii z wyborem trafnych studiów przypadków dotyczących firm różnej wielkości, działających w sektorach produkcyjnym i usługowym. Przejrzysty język i dynamiczny styl narracji stanowią znakomite atuty tej publikacji. Jest to niezbędna lektura i przewodnik dla menedżerów, konsultantów, studentów kierunków podyplomowych oraz osób kończących studia z zakresu zarządzania i ekonomii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Trzecie wydanie książki "Strategia organizacji" przedstawia nowatorskie spojrzenie na zagadnienia związane ze strategią firmy, harmonizując doświadczenia praktyczne z wiedzą z różnych dziedzin nauki. Autor starannie zanalizował kluczowe koncepcje strategii organizacyjnej oraz opisał metody diagnozowania zarówno otoczenia firmy, jak i jej samej. Przybliża także procedury budowy i wdrażania strategii w kontekście rzeczywistych warunków rynkowych, w jakich funkcjonują firmy na skalę globalną i lokalną, zarówno polskie, jak i międzynarodowe. Książka wyróżnia się doskonałym porównaniem teorii strategii z wyborem trafnych studiów przypadków dotyczących firm różnej wielkości, działających w sektorach produkcyjnym i usługowym. Przejrzysty język i dynamiczny styl narracji stanowią znakomite atuty tej publikacji. Jest to niezbędna lektura i przewodnik dla menedżerów, konsultantów, studentów kierunków podyplomowych oraz osób kończących studia z zakresu zarządzania i ekonomii.
