Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategia marki krok po kroku. Czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Marketing to umiejętność podejmowania właściwych decyzji, które prowadzą do stworzenia silnej marki. Jeśli pragniesz, aby Twoja marka była rozpoznawalna, lubiana przez konsumentów i chętnie wybierana, musisz zacząć działać i podjąć kroki, które to umożliwią. Niektórzy twierdzą, że stworzenie potężnej marki wymaga ogromnego budżetu. Choć posiadanie dużych środków finansowych ułatwia ten proces, nie jest to jedyny ani niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie i od tego, jak dobrze ułożysz elementy tworzące Twoją markę.
Podobnie jak budynek bez solidnych fundamentów, marka bez dobrze przemyślanej strategii z czasem się rozpadnie. Codziennie z reklam przebijają się do nas hasła o doskonałej jakości, produktach premium czy wyjątkowej obsłudze klienta. Ale cóż z tego, jeśli za tymi deklaracjami nie kryje się prawdziwa wartość? Niekiedy to tylko puste hasła, niepodparte żadną strategią ani treścią. Twoim zadaniem jest zbudować mocne fundamenty. Przekonasz się, jakie korzyści płyną z dobrze przemyślanej strategii marki. Kluczem jest nie podążanie utartymi szlakami, lecz znalezienie własnej ścieżki. Stwórz markę, która zajmie trwałe miejsce w umysłach konsumentów, wyróżniając się na tle konkurencji.
Książka, którą trzymasz w rękach, to przewodnik, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez cały proces definiowania, czym powinna być Twoja marka. To nie tylko wizja czy pomysł, ale efekt głębokiego zrozumienia rynku, konsumentów, konkurentów oraz samej marki. Doświadczony marketer i psycholog biznesowy, autor tej książki, dzieli się wiedzą o tym, jak zbudować markę oraz opracować jej pozycjonowanie. Poznasz znaczenie insightów, zrozumiesz archetypy i dowiesz się, kiedy i dlaczego warto przeprowadzić rebranding, który jest czymś więcej niż zmianą logo. Nauczysz się, jak strategia marki wpływa na system identyfikacji wizualnej i strategię komunikacji. Dzięki temu zdobędziesz pełną wiedzę pozwalającą przystąpić do budowy własnej marki z jasno określonym planem oraz zrozumieniem, które działania są korzystne, a których należy unikać w procesie transformacji niewielkich marek w potężne brandy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Marketing to umiejętność podejmowania właściwych decyzji, które prowadzą do stworzenia silnej marki. Jeśli pragniesz, aby Twoja marka była rozpoznawalna, lubiana przez konsumentów i chętnie wybierana, musisz zacząć działać i podjąć kroki, które to umożliwią. Niektórzy twierdzą, że stworzenie potężnej marki wymaga ogromnego budżetu. Choć posiadanie dużych środków finansowych ułatwia ten proces, nie jest to jedyny ani niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie i od tego, jak dobrze ułożysz elementy tworzące Twoją markę.
Podobnie jak budynek bez solidnych fundamentów, marka bez dobrze przemyślanej strategii z czasem się rozpadnie. Codziennie z reklam przebijają się do nas hasła o doskonałej jakości, produktach premium czy wyjątkowej obsłudze klienta. Ale cóż z tego, jeśli za tymi deklaracjami nie kryje się prawdziwa wartość? Niekiedy to tylko puste hasła, niepodparte żadną strategią ani treścią. Twoim zadaniem jest zbudować mocne fundamenty. Przekonasz się, jakie korzyści płyną z dobrze przemyślanej strategii marki. Kluczem jest nie podążanie utartymi szlakami, lecz znalezienie własnej ścieżki. Stwórz markę, która zajmie trwałe miejsce w umysłach konsumentów, wyróżniając się na tle konkurencji.
Książka, którą trzymasz w rękach, to przewodnik, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez cały proces definiowania, czym powinna być Twoja marka. To nie tylko wizja czy pomysł, ale efekt głębokiego zrozumienia rynku, konsumentów, konkurentów oraz samej marki. Doświadczony marketer i psycholog biznesowy, autor tej książki, dzieli się wiedzą o tym, jak zbudować markę oraz opracować jej pozycjonowanie. Poznasz znaczenie insightów, zrozumiesz archetypy i dowiesz się, kiedy i dlaczego warto przeprowadzić rebranding, który jest czymś więcej niż zmianą logo. Nauczysz się, jak strategia marki wpływa na system identyfikacji wizualnej i strategię komunikacji. Dzięki temu zdobędziesz pełną wiedzę pozwalającą przystąpić do budowy własnej marki z jasno określonym planem oraz zrozumieniem, które działania są korzystne, a których należy unikać w procesie transformacji niewielkich marek w potężne brandy.
