Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Storytelling vs. prosta komunikacja, czyli jak komunikować się po mistrzowsku w biznesie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Storytelling czy bezpośrednia komunikacja? Jak doskonale pisać, mówić i prezentować
W świecie komunikacji biznesowej dominują dwa główne style: storytelling i prosta komunikacja. Storytelling jest techniką, która angażuje emocje odbiorców, co prowadzi do bardziej efektywnego wpływu. Dzięki opowieściom można łatwiej przekonywać, inspirować oraz efektywniej sprzedawać. Jednak nie zawsze celem jest przekonywanie. Bywają sytuacje, gdzie priorytetem jest informowanie, tłumaczenie lub raportowanie. W takich przypadkach lepiej stosować zasady prostej komunikacji. Oba style, storytelling i bezpośrednia komunikacja, oferują konkretne wskazówki dotyczące pisania klarownych e-maili, tworzenia wiadomości oraz skutecznego prezentowania treści. Opanowanie sztuki komunikacji polega na umiejętnym połączeniu tych podejść. Dzięki tej książce zrobisz znaczący krok w kierunku doskonałej komunikacji biznesowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Storytelling czy bezpośrednia komunikacja? Jak doskonale pisać, mówić i prezentować
W świecie komunikacji biznesowej dominują dwa główne style: storytelling i prosta komunikacja. Storytelling jest techniką, która angażuje emocje odbiorców, co prowadzi do bardziej efektywnego wpływu. Dzięki opowieściom można łatwiej przekonywać, inspirować oraz efektywniej sprzedawać. Jednak nie zawsze celem jest przekonywanie. Bywają sytuacje, gdzie priorytetem jest informowanie, tłumaczenie lub raportowanie. W takich przypadkach lepiej stosować zasady prostej komunikacji. Oba style, storytelling i bezpośrednia komunikacja, oferują konkretne wskazówki dotyczące pisania klarownych e-maili, tworzenia wiadomości oraz skutecznego prezentowania treści. Opanowanie sztuki komunikacji polega na umiejętnym połączeniu tych podejść. Dzięki tej książce zrobisz znaczący krok w kierunku doskonałej komunikacji biznesowej.
