Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Socjolingwistyczne badania w teorii i praktyce. Tom 5. Ujęcie interdyscyplinarne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia ta prezentuje różnorodne artykuły poruszające problematykę socjolingwistyki w kontekście interdyscyplinarnym. Autorzy badają między innymi, w jaki sposób język kreuje lokalną kulturę oraz przyglądają się charakterystyce języka potocznego. Inne poruszane tematy to analiza leksyki sakralnej, wpływ nauczania języków na politologię oraz aspekty komunikacji międzykulturowej. Publikacja ta jest wynikiem badań przeprowadzonych na przecięciu lingwistyki, socjologii, psychologii społecznej i etnografii, przy zastosowaniu wielu różnych metod naukowych. Monografia dostępna jest zarówno w języku polskim, jak i rosyjskim, co czyni ją wartościowym źródłem wiedzy dla specjalistów oraz młodych naukowców na początku ich kariery naukowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia ta prezentuje różnorodne artykuły poruszające problematykę socjolingwistyki w kontekście interdyscyplinarnym. Autorzy badają między innymi, w jaki sposób język kreuje lokalną kulturę oraz przyglądają się charakterystyce języka potocznego. Inne poruszane tematy to analiza leksyki sakralnej, wpływ nauczania języków na politologię oraz aspekty komunikacji międzykulturowej. Publikacja ta jest wynikiem badań przeprowadzonych na przecięciu lingwistyki, socjologii, psychologii społecznej i etnografii, przy zastosowaniu wielu różnych metod naukowych. Monografia dostępna jest zarówno w języku polskim, jak i rosyjskim, co czyni ją wartościowym źródłem wiedzy dla specjalistów oraz młodych naukowców na początku ich kariery naukowej.
