Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Słucham i wymawiam. Dla maluchów i starszaków. Głoski t, d. Zeszyt 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria logopedyczna „Słucham i wymawiam” skierowana jest do dzieci w wieku od 3 do 6 lat i zawiera zeszyty ćwiczeń mające na celu wspieranie rozwoju mowy. Te ćwiczenia pomagają rozwijać pamięć oraz uwagę słuchową, doskonalić artykulację, poszerzać zasób słownictwa, a także uczą dzieci rozpoznawania rytmu i rymu. Ponadto, wspomagają one funkcje percepcyjno-motoryczne oraz procesy myślowe najmłodszych.
Pierwsze dwa zeszyty skupiają się na łatwiejszych głoskach, takich jak /b/, /p/, /t/ oraz /d/, które są zwykle mniej problematyczne w wymowie. Kolejne zeszyty wprowadzają trudniejsze dźwięki, które pojawiają się na późniejszym etapie rozwoju mowy, w tym głoski /v/, /f/, /g/, /k/ oraz syczące. Oprócz prawidłowej artykulacji, zadania zawarte w tych materiałach kształtują funkcje słuchowe i pomagają dzieciom zrozumieć ogólną strukturę dźwiękową słów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria logopedyczna „Słucham i wymawiam” skierowana jest do dzieci w wieku od 3 do 6 lat i zawiera zeszyty ćwiczeń mające na celu wspieranie rozwoju mowy. Te ćwiczenia pomagają rozwijać pamięć oraz uwagę słuchową, doskonalić artykulację, poszerzać zasób słownictwa, a także uczą dzieci rozpoznawania rytmu i rymu. Ponadto, wspomagają one funkcje percepcyjno-motoryczne oraz procesy myślowe najmłodszych.
Pierwsze dwa zeszyty skupiają się na łatwiejszych głoskach, takich jak /b/, /p/, /t/ oraz /d/, które są zwykle mniej problematyczne w wymowie. Kolejne zeszyty wprowadzają trudniejsze dźwięki, które pojawiają się na późniejszym etapie rozwoju mowy, w tym głoski /v/, /f/, /g/, /k/ oraz syczące. Oprócz prawidłowej artykulacji, zadania zawarte w tych materiałach kształtują funkcje słuchowe i pomagają dzieciom zrozumieć ogólną strukturę dźwiękową słów.
