Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
SEO, znane jako optymalizacja witryn dla wyszukiwarek, to fascynująca dziedzina rozwijająca się już od ponad 25 lat. To obszar pełen możliwości rozwoju zarówno dla entuzjastów marketingu, jak i technologii. W miarę jak SEO nieustannie się zmienia, każda nowa dekada przynosi nowe priorytety: od słów kluczowych, przez aspekty techniczne, aż po odnośniki, obecnie coraz większy nacisk kładzie się na wykorzystanie sztucznej inteligencji. W tej branży kluczowe jest ciągłe doskonalenie swoich umiejętności.
Czwarte wydanie tego uznanego podręcznika dostarcza aktualnej wiedzy adresowanej do zarówno początkujących, jak i doświadczonych specjalistów. Łączy podstawowe informacje z pogłębionym omówieniem nowoczesnych praktyk SEO, dostarczając narzędzi potrzebnych do skutecznego audytowania i optymalizacji stron internetowych. Czytelnik zgłębi techniki analizy ROI, otrzyma informacje o najlepszych narzędziach SEO oraz nauczy się, jak stworzyć solidną strategię SEO w odpowiedzi na współczesne i przyszłe wyzwania.
Książka analizuje m.in. mechanizmy działania wyszukiwarek i ich algorytmów, pokazuje wpływ AI na perspektywy wyszukiwania, omawia kluczowe zmiany w algorytmach Google i narzędzia poprawiające widoczność w różnych typach wyszukiwań - od lokalnych po multimedialne. Wyjątkowy nacisk kładzie także na budowanie zespołu specjalistów SEO. To cenne źródło, które pokazuje, że SEO to zarówno sztuka, jak i nauka, którą można skutecznie opanować i wdrożyć.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
SEO, znane jako optymalizacja witryn dla wyszukiwarek, to fascynująca dziedzina rozwijająca się już od ponad 25 lat. To obszar pełen możliwości rozwoju zarówno dla entuzjastów marketingu, jak i technologii. W miarę jak SEO nieustannie się zmienia, każda nowa dekada przynosi nowe priorytety: od słów kluczowych, przez aspekty techniczne, aż po odnośniki, obecnie coraz większy nacisk kładzie się na wykorzystanie sztucznej inteligencji. W tej branży kluczowe jest ciągłe doskonalenie swoich umiejętności.
Czwarte wydanie tego uznanego podręcznika dostarcza aktualnej wiedzy adresowanej do zarówno początkujących, jak i doświadczonych specjalistów. Łączy podstawowe informacje z pogłębionym omówieniem nowoczesnych praktyk SEO, dostarczając narzędzi potrzebnych do skutecznego audytowania i optymalizacji stron internetowych. Czytelnik zgłębi techniki analizy ROI, otrzyma informacje o najlepszych narzędziach SEO oraz nauczy się, jak stworzyć solidną strategię SEO w odpowiedzi na współczesne i przyszłe wyzwania.
Książka analizuje m.in. mechanizmy działania wyszukiwarek i ich algorytmów, pokazuje wpływ AI na perspektywy wyszukiwania, omawia kluczowe zmiany w algorytmach Google i narzędzia poprawiające widoczność w różnych typach wyszukiwań - od lokalnych po multimedialne. Wyjątkowy nacisk kładzie także na budowanie zespołu specjalistów SEO. To cenne źródło, które pokazuje, że SEO to zarówno sztuka, jak i nauka, którą można skutecznie opanować i wdrożyć.
