Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Satysfakcja zawodowa pracowników. Kreator kapitału ludzkiego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W współczesnym świecie coraz większą rolę odgrywa kapitał ludzki w tworzeniu wartości przedsiębiorstw i budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej, niezależnie od branży czy specyficznych warunków funkcjonowania firm. Zarówno menedżerowie, jak i specjaliści intensywnie poszukują metod poprawy jakości kapitału ludzkiego, koncentrując się na podnoszeniu kwalifikacji pracowników oraz efektywności ich pracy. Kluczowy wpływ na kształtowanie cenionych dzisiaj postaw, takich jak zaangażowanie, innowacyjność, gotowość do ustawicznego rozwoju, dzielenie się wiedzą i aktywne uczestnictwo w procesach zmian, ma poziom satysfakcji zawodowej, jaki pracownik osiąga.
Znaczną część rozważań zawartych w książce poświęcono okresowym badaniom i analizom poziomu satysfakcji zawodowej pracowników, które są niezwykle istotne z perspektywy zarówno menedżerów, jak i pracodawców. Autorka prezentuje sprawdzoną w praktyce i kompleksową metodę diagnozy zarówno poziomu, jak i czynników wpływających na satysfakcję, na które menedżerowie mają rzeczywisty wpływ. Dlatego w treści książki znalazły się także wskazówki dotyczące skutecznych sposobów zwiększania satysfakcji zawodowej.
Publikacja ta skierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych, menedżerów oraz przedsiębiorców, oferując im cenne narzędzia i wiedzę do efektywnego zarządzania kapitałem ludzkim.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W współczesnym świecie coraz większą rolę odgrywa kapitał ludzki w tworzeniu wartości przedsiębiorstw i budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej, niezależnie od branży czy specyficznych warunków funkcjonowania firm. Zarówno menedżerowie, jak i specjaliści intensywnie poszukują metod poprawy jakości kapitału ludzkiego, koncentrując się na podnoszeniu kwalifikacji pracowników oraz efektywności ich pracy. Kluczowy wpływ na kształtowanie cenionych dzisiaj postaw, takich jak zaangażowanie, innowacyjność, gotowość do ustawicznego rozwoju, dzielenie się wiedzą i aktywne uczestnictwo w procesach zmian, ma poziom satysfakcji zawodowej, jaki pracownik osiąga.
Znaczną część rozważań zawartych w książce poświęcono okresowym badaniom i analizom poziomu satysfakcji zawodowej pracowników, które są niezwykle istotne z perspektywy zarówno menedżerów, jak i pracodawców. Autorka prezentuje sprawdzoną w praktyce i kompleksową metodę diagnozy zarówno poziomu, jak i czynników wpływających na satysfakcję, na które menedżerowie mają rzeczywisty wpływ. Dlatego w treści książki znalazły się także wskazówki dotyczące skutecznych sposobów zwiększania satysfakcji zawodowej.
Publikacja ta skierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych, menedżerów oraz przedsiębiorców, oferując im cenne narzędzia i wiedzę do efektywnego zarządzania kapitałem ludzkim.
