Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Samochody w PRL. Rzecz o motoryzacji i nie tylko. Warszawa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
FSO Warszawa to pojazd, który stał się symbolem rozwoju gospodarki i społeczeństwa w powojennej Polsce. Jej produkcja, rozpoczęta jesienią 1951 roku, oznaczała początek ery przemysłu samochodowego w kraju. Wyprodukowano ponad 250 000 egzemplarzy Warszawy od 1951 do 1973 roku, a jej konstrukcja była fundamentem dla wielu pojazdów użytkowych, takich jak dostawcze Żuki i Nysy, które korzystały z jej podwozia i napędu.
W latach 50. i 60. Warszawa była nieodłącznym elementem społecznego krajobrazu Polski. Auta te, zmontowane w fabryce na Żeraniu, dominowały w prywatnym i publicznym transporcie, pełniąc funkcje taksówek, samochodów sanitarnych, pojazdów flotowych dla przedsiębiorstw państwowych, policyjnych radiowozów oraz aut do nauki jazdy. Obecne były zarówno w miastach, jak i na wsiach, w całym kraju. W 1965 roku Warszawy stanowiły aż 58% wszystkich zarejestrowanych samochodów w Polsce.
Dla młodszych pokoleń Warszawa to już zabytek motoryzacji. Jednak dla osób starszych, zwłaszcza tych 50+, to samochód budzący żywe wspomnienia. Książka dedykowana Warszawie ma na celu przypomnieć lub opowiedzieć historię tego pojazdu – choć może nieprzesadnie nowoczesnego i ekonomicznego, ale zdecydowanie wyjątkowego dla wielu Polaków. Dlatego warto go docenić i wspominać, jako część dziedzictwa z Żerania. Czy to nie jest wystarczający powód, by go darzyć sentymentem?
Opis pochodzi od wydawcy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
FSO Warszawa to pojazd, który stał się symbolem rozwoju gospodarki i społeczeństwa w powojennej Polsce. Jej produkcja, rozpoczęta jesienią 1951 roku, oznaczała początek ery przemysłu samochodowego w kraju. Wyprodukowano ponad 250 000 egzemplarzy Warszawy od 1951 do 1973 roku, a jej konstrukcja była fundamentem dla wielu pojazdów użytkowych, takich jak dostawcze Żuki i Nysy, które korzystały z jej podwozia i napędu.
W latach 50. i 60. Warszawa była nieodłącznym elementem społecznego krajobrazu Polski. Auta te, zmontowane w fabryce na Żeraniu, dominowały w prywatnym i publicznym transporcie, pełniąc funkcje taksówek, samochodów sanitarnych, pojazdów flotowych dla przedsiębiorstw państwowych, policyjnych radiowozów oraz aut do nauki jazdy. Obecne były zarówno w miastach, jak i na wsiach, w całym kraju. W 1965 roku Warszawy stanowiły aż 58% wszystkich zarejestrowanych samochodów w Polsce.
Dla młodszych pokoleń Warszawa to już zabytek motoryzacji. Jednak dla osób starszych, zwłaszcza tych 50+, to samochód budzący żywe wspomnienia. Książka dedykowana Warszawie ma na celu przypomnieć lub opowiedzieć historię tego pojazdu – choć może nieprzesadnie nowoczesnego i ekonomicznego, ale zdecydowanie wyjątkowego dla wielu Polaków. Dlatego warto go docenić i wspominać, jako część dziedzictwa z Żerania. Czy to nie jest wystarczający powód, by go darzyć sentymentem?
Opis pochodzi od wydawcy.
