Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prowadzenie własnej firmy bez jasno określonych zasad może przypominać chaotyczną partyzantkę biznesową. Sektor małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) jest kluczowym graczem w polskiej gospodarce, uczestnicząc niemal w połowie tworzenia krajowego PKB. Każdego roku powstaje mnóstwo nowych firm, lecz większość z nich nie przetrwa dekady. Dlaczego tak się dzieje? Przyczyną mogą być interesujące statystyki: z firm, które pokonują początkowy trudny okres, jedynie 36% posiada strategię rynkową, zaledwie 17% planuje rozwój kultury organizacyjnej i wizji, tylko 20% zdefiniowało klarowne role i funkcje działów, a aż 66% nie podejmuje działań w celu dostosowania procesów operacyjnych do jasno określonych celów strategicznych.
Zbigniew Mendel, w swojej książce, odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób, który pozwala osiągać sukces finansowy i pozostawać wiernym własnym wartościom. Przewodząc czytelnika przez rzeczywistość prowadzenia biznesu, od decyzji o profilu działalności, poprzez kluczowe decyzje, aż po sprzedaż dobrze prosperującego przedsiębiorstwa, autor zwraca uwagę na każdy aspekt kluczowy dla efektywnego funkcjonowania firmy. Omówione są takie sprawy, jak wybór lokalizacji, określenie grupy docelowej, wizualna identyfikacja marki, planowanie strategiczne, a także relacje z pracownikami, konkurencją i lokalnymi społecznościami. Autor dzieli się nie tylko własną wiedzą i doświadczeniem, ale także cennymi spostrzeżeniami osób, którym z sukcesem doradza w trudnym świecie małego biznesu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prowadzenie własnej firmy bez jasno określonych zasad może przypominać chaotyczną partyzantkę biznesową. Sektor małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) jest kluczowym graczem w polskiej gospodarce, uczestnicząc niemal w połowie tworzenia krajowego PKB. Każdego roku powstaje mnóstwo nowych firm, lecz większość z nich nie przetrwa dekady. Dlaczego tak się dzieje? Przyczyną mogą być interesujące statystyki: z firm, które pokonują początkowy trudny okres, jedynie 36% posiada strategię rynkową, zaledwie 17% planuje rozwój kultury organizacyjnej i wizji, tylko 20% zdefiniowało klarowne role i funkcje działów, a aż 66% nie podejmuje działań w celu dostosowania procesów operacyjnych do jasno określonych celów strategicznych.
Zbigniew Mendel, w swojej książce, odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób, który pozwala osiągać sukces finansowy i pozostawać wiernym własnym wartościom. Przewodząc czytelnika przez rzeczywistość prowadzenia biznesu, od decyzji o profilu działalności, poprzez kluczowe decyzje, aż po sprzedaż dobrze prosperującego przedsiębiorstwa, autor zwraca uwagę na każdy aspekt kluczowy dla efektywnego funkcjonowania firmy. Omówione są takie sprawy, jak wybór lokalizacji, określenie grupy docelowej, wizualna identyfikacja marki, planowanie strategiczne, a także relacje z pracownikami, konkurencją i lokalnymi społecznościami. Autor dzieli się nie tylko własną wiedzą i doświadczeniem, ale także cennymi spostrzeżeniami osób, którym z sukcesem doradza w trudnym świecie małego biznesu.
