Książka - Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce

Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Prowadzenie własnej firmy bez jasno określonych zasad może przypominać chaotyczną partyzantkę biznesową. Sektor małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) jest kluczowym graczem w polskiej gospodarce, uczestnicząc niemal w połowie tworzenia krajowego PKB. Każdego roku powstaje mnóstwo nowych firm, lecz większość z nich nie przetrwa dekady. Dlaczego tak się dzieje? Przyczyną mogą być interesujące statystyki: z firm, które pokonują początkowy trudny okres, jedynie 36% posiada strategię rynkową, zaledwie 17% planuje rozwój kultury organizacyjnej i wizji, tylko 20% zdefiniowało klarowne role i funkcje działów, a aż 66% nie podejmuje działań w celu dostosowania procesów operacyjnych do jasno określonych celów strategicznych.

Zbigniew Mendel, w swojej książce, odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób, który pozwala osiągać sukces finansowy i pozostawać wiernym własnym wartościom. Przewodząc czytelnika przez rzeczywistość prowadzenia biznesu, od decyzji o profilu działalności, poprzez kluczowe decyzje, aż po sprzedaż dobrze prosperującego przedsiębiorstwa, autor zwraca uwagę na każdy aspekt kluczowy dla efektywnego funkcjonowania firmy. Omówione są takie sprawy, jak wybór lokalizacji, określenie grupy docelowej, wizualna identyfikacja marki, planowanie strategiczne, a także relacje z pracownikami, konkurencją i lokalnymi społecznościami. Autor dzieli się nie tylko własną wiedzą i doświadczeniem, ale także cennymi spostrzeżeniami osób, którym z sukcesem doradza w trudnym świecie małego biznesu.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Prowadzenie własnej firmy bez jasno określonych zasad może przypominać chaotyczną partyzantkę biznesową. Sektor małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) jest kluczowym graczem w polskiej gospodarce, uczestnicząc niemal w połowie tworzenia krajowego PKB. Każdego roku powstaje mnóstwo nowych firm, lecz większość z nich nie przetrwa dekady. Dlaczego tak się dzieje? Przyczyną mogą być interesujące statystyki: z firm, które pokonują początkowy trudny okres, jedynie 36% posiada strategię rynkową, zaledwie 17% planuje rozwój kultury organizacyjnej i wizji, tylko 20% zdefiniowało klarowne role i funkcje działów, a aż 66% nie podejmuje działań w celu dostosowania procesów operacyjnych do jasno określonych celów strategicznych.

Zbigniew Mendel, w swojej książce, odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób, który pozwala osiągać sukces finansowy i pozostawać wiernym własnym wartościom. Przewodząc czytelnika przez rzeczywistość prowadzenia biznesu, od decyzji o profilu działalności, poprzez kluczowe decyzje, aż po sprzedaż dobrze prosperującego przedsiębiorstwa, autor zwraca uwagę na każdy aspekt kluczowy dla efektywnego funkcjonowania firmy. Omówione są takie sprawy, jak wybór lokalizacji, określenie grupy docelowej, wizualna identyfikacja marki, planowanie strategiczne, a także relacje z pracownikami, konkurencją i lokalnymi społecznościami. Autor dzieli się nie tylko własną wiedzą i doświadczeniem, ale także cennymi spostrzeżeniami osób, którym z sukcesem doradza w trudnym świecie małego biznesu.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 15.98 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 304
Rok wydania: 2012
Rozmiar: 140 × 214 mm
ID: 9788324643615
Autorzy:
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Zbigniew Mendel

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info