Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
PUS Opóźniony rozwój mowy 3 Pierwsze słowa: zabawki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Opóźniony rozwój mowy 3: Pierwsze słowa: zabawki" to kolejna część serii książeczek PUS, zaprojektowanych z myślą o dzieciach, które napotykają trudności z nauką mówienia. Głównym celem tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat podstawowych słów poprzez angażujące zabawy, które dzieci z łatwością mogą powiązać z codziennymi sytuacjami.
Najnowsza część, po tytułach takich jak "Pierwsze słowa: osoby, rodzina" oraz "Pierwsze słowa: zwierzęta", koncentruje się na słowach dotyczących zabawek. Książeczka zawiera szereg zadań opartych na zabawie, które pomagają dzieciom poznawać, powtarzać i doskonalić wymowę nowych słów. Starannie skonstruowane polecenia zachęcają dziecko do odpowiedzi i aktywności werbalnej – cały proces nauki odbywa się w sposób płynny i naturalny. Dzięki temu ćwiczenia nie są postrzegane jako trudne, a nauka staje się łatwiejsza do przyswojenia i trwała.
Wszystkie zadania, jakie można znaleźć w książeczkach związanych z opóźnionym rozwojem mowy, zawierają proste, jedno- i dwusylabowe słowa, które dzieci mogą łatwo zapamiętać i skojarzyć z przedmiotami z życia codziennego. Proces nauki opiera się na stopniowym wprowadzaniu nowych słów, budując z czasem proste zdania, co naśladuje naturalny sposób nabywania umiejętności mówienia.
Seria książeczek została ułożona według zasady stopniowania trudności, co oznacza, że materiały w każdej książeczce stają się coraz bardziej zaawansowane, wprowadzając nowe słownictwo i wyzwania. Wiek docelowych odbiorców nie jest ściśle określony, gdyż każda książeczka dostosowana jest do indywidualnych możliwości rozwoju dziecka, a jej zadania pozostają atrakcyjne dla wszystkich dzieci, nie tylko tych z ORM.
Książki z serii do ORM warto mieć wszystkie, gdyż powracają one do słów i zadań wprowadzonych wcześniej, umożliwiając dzieciom ich wielokrotne powtarzanie i utrwalanie w różnych kontekstach, wszystko to w atmosferze dobrej zabawy. Unikalną cechą tej edycji są dodatkowe karty drukowane na sztywnym papierze, zawierające obrazy zabawek z opisami. Ułatwiają one dzieciom naukę przez zabawę, wczesną naukę czytania i mogą pełnić rolę zakładki do książki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Opóźniony rozwój mowy 3: Pierwsze słowa: zabawki" to kolejna część serii książeczek PUS, zaprojektowanych z myślą o dzieciach, które napotykają trudności z nauką mówienia. Głównym celem tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat podstawowych słów poprzez angażujące zabawy, które dzieci z łatwością mogą powiązać z codziennymi sytuacjami.
Najnowsza część, po tytułach takich jak "Pierwsze słowa: osoby, rodzina" oraz "Pierwsze słowa: zwierzęta", koncentruje się na słowach dotyczących zabawek. Książeczka zawiera szereg zadań opartych na zabawie, które pomagają dzieciom poznawać, powtarzać i doskonalić wymowę nowych słów. Starannie skonstruowane polecenia zachęcają dziecko do odpowiedzi i aktywności werbalnej – cały proces nauki odbywa się w sposób płynny i naturalny. Dzięki temu ćwiczenia nie są postrzegane jako trudne, a nauka staje się łatwiejsza do przyswojenia i trwała.
Wszystkie zadania, jakie można znaleźć w książeczkach związanych z opóźnionym rozwojem mowy, zawierają proste, jedno- i dwusylabowe słowa, które dzieci mogą łatwo zapamiętać i skojarzyć z przedmiotami z życia codziennego. Proces nauki opiera się na stopniowym wprowadzaniu nowych słów, budując z czasem proste zdania, co naśladuje naturalny sposób nabywania umiejętności mówienia.
Seria książeczek została ułożona według zasady stopniowania trudności, co oznacza, że materiały w każdej książeczce stają się coraz bardziej zaawansowane, wprowadzając nowe słownictwo i wyzwania. Wiek docelowych odbiorców nie jest ściśle określony, gdyż każda książeczka dostosowana jest do indywidualnych możliwości rozwoju dziecka, a jej zadania pozostają atrakcyjne dla wszystkich dzieci, nie tylko tych z ORM.
Książki z serii do ORM warto mieć wszystkie, gdyż powracają one do słów i zadań wprowadzonych wcześniej, umożliwiając dzieciom ich wielokrotne powtarzanie i utrwalanie w różnych kontekstach, wszystko to w atmosferze dobrej zabawy. Unikalną cechą tej edycji są dodatkowe karty drukowane na sztywnym papierze, zawierające obrazy zabawek z opisami. Ułatwiają one dzieciom naukę przez zabawę, wczesną naukę czytania i mogą pełnić rolę zakładki do książki.
