Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Psychologia coachingu biznesowego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka ma na celu uporządkowanie wiedzy dotyczącej coachingu biznesowego, przedstawiając jego psychologiczne podstawy i szereg koncepcyjnych ram. W publikacji znajdziemy szczegółowe informacje na temat roli coacha biznesowego oraz skuteczności i metod prowadzenia sesji coachingowych. Wprowadza ona również model, który harmonijnie łączy trzy kluczowe aspekty: klienta, organizację i coacha, podkreślając, że coaching biznesowy to proces elastyczny, zależny od wielu zmiennych. Jednak jego głównym celem pozostaje zawsze poprawa efektywności działania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka ma na celu uporządkowanie wiedzy dotyczącej coachingu biznesowego, przedstawiając jego psychologiczne podstawy i szereg koncepcyjnych ram. W publikacji znajdziemy szczegółowe informacje na temat roli coacha biznesowego oraz skuteczności i metod prowadzenia sesji coachingowych. Wprowadza ona również model, który harmonijnie łączy trzy kluczowe aspekty: klienta, organizację i coacha, podkreślając, że coaching biznesowy to proces elastyczny, zależny od wielu zmiennych. Jednak jego głównym celem pozostaje zawsze poprawa efektywności działania.
