Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Program ter.-eduk. dla dzieci zagrożonych autyzmem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prezentowana książka bada możliwości terapeutyczne i edukacyjne w kontekście pracy z dziećmi zagrożonymi autyzmem lub już wykazującymi symptomy tego zaburzenia we wczesnych etapach ich rozwoju. Doświadczenie autorki pokazuje, że mimo trudności, jakie niesie ze sobą praca z tymi dziećmi, stworzenie efektywnego programu jest wykonalne. Chociaż dzieci z autyzmem często okazują się nieprzewidywalne, kluczowe jest, by umożliwić im rozwijanie się zgodnie z naturalnym rytmem.
Dogłębna wiedza o procesach rozwojowych dziecka umożliwia precyzyjne opracowanie programów terapeutycznych, które wspierają autystyczne dzieci w osiąganiu kolejnych etapów rozwojowych. Każdy zdobyty kamień milowy w rozwoju stanowi podstawę dla przyszłych działań terapeutycznych i edukacyjnych. Fundamentem tej książki jest metoda krakowska, która oferuje szczegółowo zaplanowane podejście, uwzględniając poszczególne stadia rozwoju dziecka i szeroki wachlarz technik terapeutycznych i edukacyjnych.
Program Terapeutyczno-Edukacyjny dla Dzieci Zagrożonych Autyzmem i Autystycznych przedstawia rozwiązania w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju, edukacji oraz terapii, dostosowane do indywidualnych potrzeb dzieci.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prezentowana książka bada możliwości terapeutyczne i edukacyjne w kontekście pracy z dziećmi zagrożonymi autyzmem lub już wykazującymi symptomy tego zaburzenia we wczesnych etapach ich rozwoju. Doświadczenie autorki pokazuje, że mimo trudności, jakie niesie ze sobą praca z tymi dziećmi, stworzenie efektywnego programu jest wykonalne. Chociaż dzieci z autyzmem często okazują się nieprzewidywalne, kluczowe jest, by umożliwić im rozwijanie się zgodnie z naturalnym rytmem.
Dogłębna wiedza o procesach rozwojowych dziecka umożliwia precyzyjne opracowanie programów terapeutycznych, które wspierają autystyczne dzieci w osiąganiu kolejnych etapów rozwojowych. Każdy zdobyty kamień milowy w rozwoju stanowi podstawę dla przyszłych działań terapeutycznych i edukacyjnych. Fundamentem tej książki jest metoda krakowska, która oferuje szczegółowo zaplanowane podejście, uwzględniając poszczególne stadia rozwoju dziecka i szeroki wachlarz technik terapeutycznych i edukacyjnych.
Program Terapeutyczno-Edukacyjny dla Dzieci Zagrożonych Autyzmem i Autystycznych przedstawia rozwiązania w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju, edukacji oraz terapii, dostosowane do indywidualnych potrzeb dzieci.
