Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Prawo filmowe
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce szczegółowo przeanalizowane są regulacje prawne dotyczące funkcjonowania rynku filmowego. Autor koncentruje się na kluczowych aspektach prawa autorskiego, w tym na kwestiach związanych z cyfrową rekonstrukcją filmów. Omówiony jest również status oraz prawa twórców filmowych, takich jak producenci, reżyserzy i scenarzyści. Istotnym punktem jest także wykorzystanie internetu i wynikające z tego zagrożenia, jak piractwo. Publikacja przygląda się zmieniającym się metodom eksploatacji filmów w mediach tradycyjnych, podkreślając znaczenie takich strategii, jak lokowanie produktu czy transmedia. Na koniec, analizowana jest rola władz publicznych jako mecenasów kinematografii, zobowiązanych do ochrony i zachowania dziedzictwa filmowego w dobie cyfryzacji i dynamicznego rozwoju technologii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce szczegółowo przeanalizowane są regulacje prawne dotyczące funkcjonowania rynku filmowego. Autor koncentruje się na kluczowych aspektach prawa autorskiego, w tym na kwestiach związanych z cyfrową rekonstrukcją filmów. Omówiony jest również status oraz prawa twórców filmowych, takich jak producenci, reżyserzy i scenarzyści. Istotnym punktem jest także wykorzystanie internetu i wynikające z tego zagrożenia, jak piractwo. Publikacja przygląda się zmieniającym się metodom eksploatacji filmów w mediach tradycyjnych, podkreślając znaczenie takich strategii, jak lokowanie produktu czy transmedia. Na koniec, analizowana jest rola władz publicznych jako mecenasów kinematografii, zobowiązanych do ochrony i zachowania dziedzictwa filmowego w dobie cyfryzacji i dynamicznego rozwoju technologii.