Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Praktyczny poradnik terapii wad wymowy u dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Niniejsza książka została przygotowana z myślą o osobach rozpoczynających pracę jako logopedzi, tuż po ukończeniu studiów, które z entuzjazmem wkraczają do swojego gabinetu terapeutycznego. Autorka starała się stworzyć publikację użyteczną nie tylko dla świeżo upieczonych specjalistów, ale również dla praktykujących logopedów, nauczycieli i rodziców poszukujących wsparcia w codziennych wyzwaniach terapii.
Autorka postawiła sobie za cel przedstawienie uporządkowanych i praktycznych sugestii oraz zaleceń, które staną się nieocenioną pomocą w zakresie terapii logopedycznej. Dzięki zrozumiałej strukturze książki, czytelnik ma możliwość szybkiego odnalezienia potrzebnych informacji i zastosowania ich w praktyce. Pomysł na napisanie tej publikacji narodził się z braku satysfakcji z dostępnych na rynku materiałów logopedycznych, które często były nieuporządkowane lub nieodpowiednio skomponowane pod względem treści. Autorka zazwyczaj musiała sama poszukiwać odpowiednich słów do ćwiczeń, co było czasochłonnym zadaniem.
Zasadniczym celem było skomponowanie zbioru wyrazów, które pomogą w nauce prawidłowej wymowy i jednocześnie rozwiną zasób słownictwa zarówno dzieci, jak i ich rodziców. Choć nie wszystkie wyrazy w podręczniku będą dziecinnie proste do zrozumienia, okażą się one doskonałym środkiem do wzbogacania słownika czynnego i biernego. Kluczowe jest, aby dziecko umiało poprawnie wypowiedzieć ćwiczoną głoskę w danym kontekście. Niekiedy mogą pojawić się trudniejsze słowa, które można pominąć, jeśli pojawi się taka potrzeba, lub użyć, gdy inne zostaną już wyczerpane.
Autorka poświęciła wiele uwagi na precyzyjny dobór materiału wyrazowego. Strukturą poradnika jest przemyślany układ zaczynający się od głoski, przez sylaby, aż po wyrazy, z uwzględnieniem faz artykulacyjnych. Materiały zostały usystematyzowane w taki sposób, aby użyć ćwiczonych dźwięków w różnorodnych formach językowych, od nagłosu, przez śródgłos, aż do wygłosu. Ponadto przedstawione są również wyrazy zawierające kilkukrotne wystąpienie danej głoski, a także frazy i zdania do utrwalenia. Celem było skoncentrowanie się na wyrazach uczących dzieci poprawnej artykulacji głosek w łatwiejszym do wymówienia kontekście wokół samogłosek lub prostych spółgłosek.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Niniejsza książka została przygotowana z myślą o osobach rozpoczynających pracę jako logopedzi, tuż po ukończeniu studiów, które z entuzjazmem wkraczają do swojego gabinetu terapeutycznego. Autorka starała się stworzyć publikację użyteczną nie tylko dla świeżo upieczonych specjalistów, ale również dla praktykujących logopedów, nauczycieli i rodziców poszukujących wsparcia w codziennych wyzwaniach terapii.
Autorka postawiła sobie za cel przedstawienie uporządkowanych i praktycznych sugestii oraz zaleceń, które staną się nieocenioną pomocą w zakresie terapii logopedycznej. Dzięki zrozumiałej strukturze książki, czytelnik ma możliwość szybkiego odnalezienia potrzebnych informacji i zastosowania ich w praktyce. Pomysł na napisanie tej publikacji narodził się z braku satysfakcji z dostępnych na rynku materiałów logopedycznych, które często były nieuporządkowane lub nieodpowiednio skomponowane pod względem treści. Autorka zazwyczaj musiała sama poszukiwać odpowiednich słów do ćwiczeń, co było czasochłonnym zadaniem.
Zasadniczym celem było skomponowanie zbioru wyrazów, które pomogą w nauce prawidłowej wymowy i jednocześnie rozwiną zasób słownictwa zarówno dzieci, jak i ich rodziców. Choć nie wszystkie wyrazy w podręczniku będą dziecinnie proste do zrozumienia, okażą się one doskonałym środkiem do wzbogacania słownika czynnego i biernego. Kluczowe jest, aby dziecko umiało poprawnie wypowiedzieć ćwiczoną głoskę w danym kontekście. Niekiedy mogą pojawić się trudniejsze słowa, które można pominąć, jeśli pojawi się taka potrzeba, lub użyć, gdy inne zostaną już wyczerpane.
Autorka poświęciła wiele uwagi na precyzyjny dobór materiału wyrazowego. Strukturą poradnika jest przemyślany układ zaczynający się od głoski, przez sylaby, aż po wyrazy, z uwzględnieniem faz artykulacyjnych. Materiały zostały usystematyzowane w taki sposób, aby użyć ćwiczonych dźwięków w różnorodnych formach językowych, od nagłosu, przez śródgłos, aż do wygłosu. Ponadto przedstawione są również wyrazy zawierające kilkukrotne wystąpienie danej głoski, a także frazy i zdania do utrwalenia. Celem było skoncentrowanie się na wyrazach uczących dzieci poprawnej artykulacji głosek w łatwiejszym do wymówienia kontekście wokół samogłosek lub prostych spółgłosek.
