Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polskie motocykle 1918-1945
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dwudziestoleciu międzywojennym na terenie Polski działało około 20 fabryk zajmujących się produkcją motocykli, motorowerów oraz silników przyczepnych do rowerów. Oprócz popularnych i nadal rozpoznawalnych modeli Sokołów, wiele mniej znanych marek, takich jak MOJ, Perkun, Podkowa, Niemen, Wul-Gum, Lech, Tornedo, SM czy Zuch, produkowało motocykle, które dziś są bardzo cenione przez kolekcjonerów. Książka ta zawiera szczegółowe opisy historii tych motocykli, zakładów produkcyjnych oraz ludzi, którzy przyczynili się do rozwoju polskiego przemysłu jednośladów. W trzecim wydaniu znaleźć można 30 zupełnie nowych i unikatowych fotografii, w tym takich marek jak Lech, Lot czy Wul-Gum-I. Publikacja ta jest niezwykłym źródłem wiedzy o polskich osiągnięciach w konstrukcji i produkcji jednośladów w okresie II Rzeczypospolitej. Reedycja książki pochodzi z 2005 roku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dwudziestoleciu międzywojennym na terenie Polski działało około 20 fabryk zajmujących się produkcją motocykli, motorowerów oraz silników przyczepnych do rowerów. Oprócz popularnych i nadal rozpoznawalnych modeli Sokołów, wiele mniej znanych marek, takich jak MOJ, Perkun, Podkowa, Niemen, Wul-Gum, Lech, Tornedo, SM czy Zuch, produkowało motocykle, które dziś są bardzo cenione przez kolekcjonerów. Książka ta zawiera szczegółowe opisy historii tych motocykli, zakładów produkcyjnych oraz ludzi, którzy przyczynili się do rozwoju polskiego przemysłu jednośladów. W trzecim wydaniu znaleźć można 30 zupełnie nowych i unikatowych fotografii, w tym takich marek jak Lech, Lot czy Wul-Gum-I. Publikacja ta jest niezwykłym źródłem wiedzy o polskich osiągnięciach w konstrukcji i produkcji jednośladów w okresie II Rzeczypospolitej. Reedycja książki pochodzi z 2005 roku.
