Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Patent na e-commerce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Branża e-commerce, będąca dynamicznie rozwijającą się dziedziną, jest stosunkowo młodym segmentem gospodarki. Ci, którzy zdołali w niej odnieść sukces, często musieli torować sobie własne ścieżki, krocząc po terytorium nieodkrytym przez innych. O takich właśnie osobach opowiada książka Krzysztofa Domaradzkiego zatytułowana "Patent na e-commerce. O Polakach, którzy wyznaczają trendy".
Publikacja ta to wyjątkowy zbiór dziewięciu rozmów, które autor przeprowadził z przedsiębiorcami związanymi z handlem elektronicznym. W trakcie tych rozmów Domaradzki docieka tajemnic sukcesu właścicieli sklepów internetowych, odkrywając przed czytelnikiem zawiłości i specyfikę tej branży. Pyta o motywacje prowadzące do inwestycji w biznes online, proces zakładania działalności, napotykane przeszkody i oceny, czy tak ambitna inicjatywa spełniła ich oczekiwania.
Autor książki, Krzysztof Domaradzki, jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Łódzkim. Znany jest także jako autor popularnych kryminałów, takich jak cykl opowieści o śledztwach prowadzonych przez Tomka Kawęckiego, łódzkiego oficera policji, w skład którego wchodzą "Detoks", "Trans" i "Reset". Wydał również thrillery, w tym "Przełęcz" oraz "Sprzedawca". Domaradzki od ponad dekady współpracuje z magazynem "Forbes", gdzie współtworzy listę 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie i pisze artykuły o wybitnych postaciach polskiego biznesu oraz o tym, jak świat finansów splata się ze sportem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Branża e-commerce, będąca dynamicznie rozwijającą się dziedziną, jest stosunkowo młodym segmentem gospodarki. Ci, którzy zdołali w niej odnieść sukces, często musieli torować sobie własne ścieżki, krocząc po terytorium nieodkrytym przez innych. O takich właśnie osobach opowiada książka Krzysztofa Domaradzkiego zatytułowana "Patent na e-commerce. O Polakach, którzy wyznaczają trendy".
Publikacja ta to wyjątkowy zbiór dziewięciu rozmów, które autor przeprowadził z przedsiębiorcami związanymi z handlem elektronicznym. W trakcie tych rozmów Domaradzki docieka tajemnic sukcesu właścicieli sklepów internetowych, odkrywając przed czytelnikiem zawiłości i specyfikę tej branży. Pyta o motywacje prowadzące do inwestycji w biznes online, proces zakładania działalności, napotykane przeszkody i oceny, czy tak ambitna inicjatywa spełniła ich oczekiwania.
Autor książki, Krzysztof Domaradzki, jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Łódzkim. Znany jest także jako autor popularnych kryminałów, takich jak cykl opowieści o śledztwach prowadzonych przez Tomka Kawęckiego, łódzkiego oficera policji, w skład którego wchodzą "Detoks", "Trans" i "Reset". Wydał również thrillery, w tym "Przełęcz" oraz "Sprzedawca". Domaradzki od ponad dekady współpracuje z magazynem "Forbes", gdzie współtworzy listę 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie i pisze artykuły o wybitnych postaciach polskiego biznesu oraz o tym, jak świat finansów splata się ze sportem.
