Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ortograffiti. MIKS. Poziom zaawansowany. Część 1. Klasy IV-VI
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zeszyt ćwiczeń stworzony został z myślą o uczniach z dysleksją i dysortografią uczących się w klasach IV-VI szkoły podstawowej. Umożliwia on pracę zarówno czwartoklasistom, piątoklasistom, jak i szóstoklasistom, w zależności od ich indywidualnych umiejętności. Standardowo jest on dedykowany dla uczniów szóstej klasy. Cała seria składa się z sześciu zeszytów, po dwa na każdy rok nauki, przy czym każdy zeszyt odpowiada innemu poziomowi trudności.
Zeszyty zawierają różnorodne ćwiczenia ortograficzne, łącząc różne poziomy trudności, które w następnych zeszytach są powtarzane na bardziej zaawansowanym poziomie. Takie podejście wynika z badań, które pokazują, że uczniowie z dysleksją lepiej przyswajają wiedzę, gdy jest ona podawana w krótkich i skoncentrowanych odcinkach, a następnie regularnie powtarzana. To jest bardziej efektywne niż długotrwałe skupienie się na jednej zasadzie ortograficznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zeszyt ćwiczeń stworzony został z myślą o uczniach z dysleksją i dysortografią uczących się w klasach IV-VI szkoły podstawowej. Umożliwia on pracę zarówno czwartoklasistom, piątoklasistom, jak i szóstoklasistom, w zależności od ich indywidualnych umiejętności. Standardowo jest on dedykowany dla uczniów szóstej klasy. Cała seria składa się z sześciu zeszytów, po dwa na każdy rok nauki, przy czym każdy zeszyt odpowiada innemu poziomowi trudności.
Zeszyty zawierają różnorodne ćwiczenia ortograficzne, łącząc różne poziomy trudności, które w następnych zeszytach są powtarzane na bardziej zaawansowanym poziomie. Takie podejście wynika z badań, które pokazują, że uczniowie z dysleksją lepiej przyswajają wiedzę, gdy jest ona podawana w krótkich i skoncentrowanych odcinkach, a następnie regularnie powtarzana. To jest bardziej efektywne niż długotrwałe skupienie się na jednej zasadzie ortograficznej.
