Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Opracowanie przypadku w terapii dzieci i młodzieży
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka w praktyczny sposób przedstawia, jak opracować dynamiczne i klinicznie użyteczne studium przypadku. Jest to szczegółowy przewodnik, który uczy analizy rozmaitych czynników, takich jak biologiczne, psychologiczne, społeczne, kulturowe, duchowe i rozwojowe, które mogą wpływać na problemy u pacjentów w wieku od 4 do 18 lat. Liczne przykłady zawarte w treści ilustrują kolejne etapy opracowywania studium przypadku, podkreślając jego rolę w planowaniu skutecznej i zindywidualizowanej terapii. Autorka skupia się na metodach radzenia sobie z najczęstszymi trudnościami, które pojawiają się na tym etapie pracy.
Ta pozycja jest nieocenionym źródłem wiedzy dla psychologów klinicznych zajmujących się dziećmi i młodzieżą, a także dla opiekunów, pracowników społecznych, psychiatrów czy pielęgniarzy psychiatrycznych. Porusza proces tworzenia studium przypadku dla różnych grup wiekowych, uwzględniając unikalne potrzeby dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów oraz nastolatków.
Autorka, Manassis, łączy swoje bogate doświadczenie kliniczne z zaangażowaniem w praktykę opartą na dowodach. To lektura obowiązkowa dla wszystkich klinicystów dążących do zapewnienia jak najlepszej opieki terapeutycznej dla dzieci i ich rodzin.
Mina K. Dulcan, MD z Department of Psychiatry w Robert and Anna H. Lurie Children's Hospital of Chicago oraz Northwestern University Feinberg School of Medicine, rekomenduje tę książkę. Robert D. Friedberg, PhD, dyrektor i wykładowca w Center for the Study and Treatment of Anxious Youth na Palo Alto University, również podkreśla jej wartość. Zawiera ona wykresy, diagramy i opisy przypadków, które pomagają zarówno doświadczonym, jak i początkującym klinicystom w tworzeniu właściwych opracowań przypadków.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka w praktyczny sposób przedstawia, jak opracować dynamiczne i klinicznie użyteczne studium przypadku. Jest to szczegółowy przewodnik, który uczy analizy rozmaitych czynników, takich jak biologiczne, psychologiczne, społeczne, kulturowe, duchowe i rozwojowe, które mogą wpływać na problemy u pacjentów w wieku od 4 do 18 lat. Liczne przykłady zawarte w treści ilustrują kolejne etapy opracowywania studium przypadku, podkreślając jego rolę w planowaniu skutecznej i zindywidualizowanej terapii. Autorka skupia się na metodach radzenia sobie z najczęstszymi trudnościami, które pojawiają się na tym etapie pracy.
Ta pozycja jest nieocenionym źródłem wiedzy dla psychologów klinicznych zajmujących się dziećmi i młodzieżą, a także dla opiekunów, pracowników społecznych, psychiatrów czy pielęgniarzy psychiatrycznych. Porusza proces tworzenia studium przypadku dla różnych grup wiekowych, uwzględniając unikalne potrzeby dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów oraz nastolatków.
Autorka, Manassis, łączy swoje bogate doświadczenie kliniczne z zaangażowaniem w praktykę opartą na dowodach. To lektura obowiązkowa dla wszystkich klinicystów dążących do zapewnienia jak najlepszej opieki terapeutycznej dla dzieci i ich rodzin.
Mina K. Dulcan, MD z Department of Psychiatry w Robert and Anna H. Lurie Children's Hospital of Chicago oraz Northwestern University Feinberg School of Medicine, rekomenduje tę książkę. Robert D. Friedberg, PhD, dyrektor i wykładowca w Center for the Study and Treatment of Anxious Youth na Palo Alto University, również podkreśla jej wartość. Zawiera ona wykresy, diagramy i opisy przypadków, które pomagają zarówno doświadczonym, jak i początkującym klinicystom w tworzeniu właściwych opracowań przypadków.
