Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nowe programy Edukacyjno-Terapeutyczne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne stworzone z myślą o pierwszym etapie edukacji dla uczniów z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną są dedykowane nauczycielom prowadzącym zajęcia w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych, pedagogom ze szkół masowych uczącym dzieci z tą formą niepełnosprawności oraz ich rodzicom. Programy te są zgodne z podstawą programową określoną w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 roku. Zawierają one treści, które są harmonijnie zintegrowane z serią publikacji: Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, obejmującej takie pozycje jak: „Jest już jesień”, „Nadeszła zima”, „Przyszła wiosna” oraz „Nareszcie lato”. Taka struktura materiałów dydaktycznych umożliwia nie tylko skuteczną realizację i monitorowanie procesu edukacyjno-terapeutycznego, ale również przeprowadzenie diagnostyki rozwoju dziecka z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne stworzone z myślą o pierwszym etapie edukacji dla uczniów z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną są dedykowane nauczycielom prowadzącym zajęcia w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych, pedagogom ze szkół masowych uczącym dzieci z tą formą niepełnosprawności oraz ich rodzicom. Programy te są zgodne z podstawą programową określoną w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 roku. Zawierają one treści, które są harmonijnie zintegrowane z serią publikacji: Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, obejmującej takie pozycje jak: „Jest już jesień”, „Nadeszła zima”, „Przyszła wiosna” oraz „Nareszcie lato”. Taka struktura materiałów dydaktycznych umożliwia nie tylko skuteczną realizację i monitorowanie procesu edukacyjno-terapeutycznego, ale również przeprowadzenie diagnostyki rozwoju dziecka z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną.
