Książka - Nowe 4P marketingu

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

"Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana", to stwierdzenie, które na pierwszy rzut oka nie odnosiło się do klasycznej koncepcji marketing mix 4P stworzonej przez McCarthiego ponad pięćdziesiąt lat temu. Elementy takie jak produkt, cena, dystrybucja i promocja były niezmiennie fundamentem strategii marketingowych przedsiębiorstw. Jednakże, zmiany jakie zaszły w ostatnich dekadach, zwłaszcza w technologii, miały ogromny wpływ na różne aspekty życia społecznego i biznesu, co spowodowało konieczność nowego spojrzenia na tę koncepcję. Nowe podejście w marketingu kładzie nacisk na złożone i holistyczne strategie, które uwzględniają ludzi, procesy, programy i wyniki.

Choć Ph. Kotler i K.L. Keller zdefiniowali nową koncepcję marketingu mix, nie można jej uznać za ostateczną w systematyzacji narzędzi marketingowych. Bez względu na to, jak długo zachowa swoją popularność w praktyce i literaturze naukowej, jej zróżnicowane podejście z pewnością zasługuje na uwagę i dogłębną analizę możliwości, jakie oferuje. Książka stanowi wstępne i, jak mają nadzieję autorzy, inspirujące wprowadzenie do dalszych badań nad ewolucją marketingu mix. Powstała w wyniku wieloletnich doświadczeń autorów ze studentami oraz obserwacji współczesnych realiów społecznych i gospodarczych, zarówno z perspektywy akademickiej, jak i praktycznej.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

"Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana", to stwierdzenie, które na pierwszy rzut oka nie odnosiło się do klasycznej koncepcji marketing mix 4P stworzonej przez McCarthiego ponad pięćdziesiąt lat temu. Elementy takie jak produkt, cena, dystrybucja i promocja były niezmiennie fundamentem strategii marketingowych przedsiębiorstw. Jednakże, zmiany jakie zaszły w ostatnich dekadach, zwłaszcza w technologii, miały ogromny wpływ na różne aspekty życia społecznego i biznesu, co spowodowało konieczność nowego spojrzenia na tę koncepcję. Nowe podejście w marketingu kładzie nacisk na złożone i holistyczne strategie, które uwzględniają ludzi, procesy, programy i wyniki.

Choć Ph. Kotler i K.L. Keller zdefiniowali nową koncepcję marketingu mix, nie można jej uznać za ostateczną w systematyzacji narzędzi marketingowych. Bez względu na to, jak długo zachowa swoją popularność w praktyce i literaturze naukowej, jej zróżnicowane podejście z pewnością zasługuje na uwagę i dogłębną analizę możliwości, jakie oferuje. Książka stanowi wstępne i, jak mają nadzieję autorzy, inspirujące wprowadzenie do dalszych badań nad ewolucją marketingu mix. Powstała w wyniku wieloletnich doświadczeń autorów ze studentami oraz obserwacji współczesnych realiów społecznych i gospodarczych, zarówno z perspektywy akademickiej, jak i praktycznej.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 340
Rok wydania: 2023
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788381025638
Wydawnictwo:

Dane producenta:

CeDeWu Sp. z o.o. , ul. Żurawia 47/49, 00-680 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 22 374 90 20

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info