Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nowe 4P marketingu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana", to stwierdzenie, które na pierwszy rzut oka nie odnosiło się do klasycznej koncepcji marketing mix 4P stworzonej przez McCarthiego ponad pięćdziesiąt lat temu. Elementy takie jak produkt, cena, dystrybucja i promocja były niezmiennie fundamentem strategii marketingowych przedsiębiorstw. Jednakże, zmiany jakie zaszły w ostatnich dekadach, zwłaszcza w technologii, miały ogromny wpływ na różne aspekty życia społecznego i biznesu, co spowodowało konieczność nowego spojrzenia na tę koncepcję. Nowe podejście w marketingu kładzie nacisk na złożone i holistyczne strategie, które uwzględniają ludzi, procesy, programy i wyniki.
Choć Ph. Kotler i K.L. Keller zdefiniowali nową koncepcję marketingu mix, nie można jej uznać za ostateczną w systematyzacji narzędzi marketingowych. Bez względu na to, jak długo zachowa swoją popularność w praktyce i literaturze naukowej, jej zróżnicowane podejście z pewnością zasługuje na uwagę i dogłębną analizę możliwości, jakie oferuje. Książka stanowi wstępne i, jak mają nadzieję autorzy, inspirujące wprowadzenie do dalszych badań nad ewolucją marketingu mix. Powstała w wyniku wieloletnich doświadczeń autorów ze studentami oraz obserwacji współczesnych realiów społecznych i gospodarczych, zarówno z perspektywy akademickiej, jak i praktycznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana", to stwierdzenie, które na pierwszy rzut oka nie odnosiło się do klasycznej koncepcji marketing mix 4P stworzonej przez McCarthiego ponad pięćdziesiąt lat temu. Elementy takie jak produkt, cena, dystrybucja i promocja były niezmiennie fundamentem strategii marketingowych przedsiębiorstw. Jednakże, zmiany jakie zaszły w ostatnich dekadach, zwłaszcza w technologii, miały ogromny wpływ na różne aspekty życia społecznego i biznesu, co spowodowało konieczność nowego spojrzenia na tę koncepcję. Nowe podejście w marketingu kładzie nacisk na złożone i holistyczne strategie, które uwzględniają ludzi, procesy, programy i wyniki.
Choć Ph. Kotler i K.L. Keller zdefiniowali nową koncepcję marketingu mix, nie można jej uznać za ostateczną w systematyzacji narzędzi marketingowych. Bez względu na to, jak długo zachowa swoją popularność w praktyce i literaturze naukowej, jej zróżnicowane podejście z pewnością zasługuje na uwagę i dogłębną analizę możliwości, jakie oferuje. Książka stanowi wstępne i, jak mają nadzieję autorzy, inspirujące wprowadzenie do dalszych badań nad ewolucją marketingu mix. Powstała w wyniku wieloletnich doświadczeń autorów ze studentami oraz obserwacji współczesnych realiów społecznych i gospodarczych, zarówno z perspektywy akademickiej, jak i praktycznej.
