Książka - Niewidzialny dotyk

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Niewidzialny dotyk

Niewidzialny dotyk

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Dowiedz się, jak zrozumieć i spełniać potrzeby klientów, planując efektywne strategie cenowe i budując silną markę w sektorze usługowym. Tworzenie rozpoznawalnego wizerunku firmy oraz pielęgnowanie relacji z klientami stanowi fundament działań marketingowych, które różnią się znacząco od tych stosowanych w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Firmy usługowe mają do czynienia z wyjątkowym wyzwaniem – oferują produkty niematerialne, niewidoczne na pierwszy rzut oka, co wymaga głębszego zrozumienia ludzkich zachowań i motywacji, które kierują wyborem konkretnej usługi.

Przeczytaj "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu", by odkryć sekrety budowania relacji z klientami za pomocą nowoczesnych narzędzi promocyjnych. Dzięki tej książce nauczysz się, jak prawidłowo analizować wyniki badań marketingowych, unikać powszechnych błędów i schematów, a także lepiej rozumieć oczekiwania konsumentów. Poznaj humanistyczne podejście do marketingu, które pozwoli Ci tworzyć oryginalne strategie zdobywania oraz utrzymania lojalnych klientów.

Publikacja ta porusza istotne zagadnienia, takie jak ocena jakości badań marketingowych, omijanie pułapek w procesie marketingu, planowanie adekwatnej polityki cenowej, wybór trafnej nazwy dla usługi oraz budowanie silnego wizerunku i marki. Dowiedz się, jak poprzez odpowiednie techniki wzmacniać więzi z klientami, co pozwoli Ci na osiągnięcie sukcesu w coraz bardziej wymagającym środowisku usługowym.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Dowiedz się, jak zrozumieć i spełniać potrzeby klientów, planując efektywne strategie cenowe i budując silną markę w sektorze usługowym. Tworzenie rozpoznawalnego wizerunku firmy oraz pielęgnowanie relacji z klientami stanowi fundament działań marketingowych, które różnią się znacząco od tych stosowanych w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Firmy usługowe mają do czynienia z wyjątkowym wyzwaniem – oferują produkty niematerialne, niewidoczne na pierwszy rzut oka, co wymaga głębszego zrozumienia ludzkich zachowań i motywacji, które kierują wyborem konkretnej usługi.

Przeczytaj "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu", by odkryć sekrety budowania relacji z klientami za pomocą nowoczesnych narzędzi promocyjnych. Dzięki tej książce nauczysz się, jak prawidłowo analizować wyniki badań marketingowych, unikać powszechnych błędów i schematów, a także lepiej rozumieć oczekiwania konsumentów. Poznaj humanistyczne podejście do marketingu, które pozwoli Ci tworzyć oryginalne strategie zdobywania oraz utrzymania lojalnych klientów.

Publikacja ta porusza istotne zagadnienia, takie jak ocena jakości badań marketingowych, omijanie pułapek w procesie marketingu, planowanie adekwatnej polityki cenowej, wybór trafnej nazwy dla usługi oraz budowanie silnego wizerunku i marki. Dowiedz się, jak poprzez odpowiednie techniki wzmacniać więzi z klientami, co pozwoli Ci na osiągnięcie sukcesu w coraz bardziej wymagającym środowisku usługowym.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 16.18 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 240
Rok wydania: 2006
Rozmiar: 14 × 21 mm
ID: 9788324603015
Autorzy:
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Harry Beckwith

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info