Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Niewidzialny dotyk
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dowiedz się, jak zrozumieć i spełniać potrzeby klientów, planując efektywne strategie cenowe i budując silną markę w sektorze usługowym. Tworzenie rozpoznawalnego wizerunku firmy oraz pielęgnowanie relacji z klientami stanowi fundament działań marketingowych, które różnią się znacząco od tych stosowanych w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Firmy usługowe mają do czynienia z wyjątkowym wyzwaniem – oferują produkty niematerialne, niewidoczne na pierwszy rzut oka, co wymaga głębszego zrozumienia ludzkich zachowań i motywacji, które kierują wyborem konkretnej usługi.
Przeczytaj "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu", by odkryć sekrety budowania relacji z klientami za pomocą nowoczesnych narzędzi promocyjnych. Dzięki tej książce nauczysz się, jak prawidłowo analizować wyniki badań marketingowych, unikać powszechnych błędów i schematów, a także lepiej rozumieć oczekiwania konsumentów. Poznaj humanistyczne podejście do marketingu, które pozwoli Ci tworzyć oryginalne strategie zdobywania oraz utrzymania lojalnych klientów.
Publikacja ta porusza istotne zagadnienia, takie jak ocena jakości badań marketingowych, omijanie pułapek w procesie marketingu, planowanie adekwatnej polityki cenowej, wybór trafnej nazwy dla usługi oraz budowanie silnego wizerunku i marki. Dowiedz się, jak poprzez odpowiednie techniki wzmacniać więzi z klientami, co pozwoli Ci na osiągnięcie sukcesu w coraz bardziej wymagającym środowisku usługowym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dowiedz się, jak zrozumieć i spełniać potrzeby klientów, planując efektywne strategie cenowe i budując silną markę w sektorze usługowym. Tworzenie rozpoznawalnego wizerunku firmy oraz pielęgnowanie relacji z klientami stanowi fundament działań marketingowych, które różnią się znacząco od tych stosowanych w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Firmy usługowe mają do czynienia z wyjątkowym wyzwaniem – oferują produkty niematerialne, niewidoczne na pierwszy rzut oka, co wymaga głębszego zrozumienia ludzkich zachowań i motywacji, które kierują wyborem konkretnej usługi.
Przeczytaj "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu", by odkryć sekrety budowania relacji z klientami za pomocą nowoczesnych narzędzi promocyjnych. Dzięki tej książce nauczysz się, jak prawidłowo analizować wyniki badań marketingowych, unikać powszechnych błędów i schematów, a także lepiej rozumieć oczekiwania konsumentów. Poznaj humanistyczne podejście do marketingu, które pozwoli Ci tworzyć oryginalne strategie zdobywania oraz utrzymania lojalnych klientów.
Publikacja ta porusza istotne zagadnienia, takie jak ocena jakości badań marketingowych, omijanie pułapek w procesie marketingu, planowanie adekwatnej polityki cenowej, wybór trafnej nazwy dla usługi oraz budowanie silnego wizerunku i marki. Dowiedz się, jak poprzez odpowiednie techniki wzmacniać więzi z klientami, co pozwoli Ci na osiągnięcie sukcesu w coraz bardziej wymagającym środowisku usługowym.
