Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Niepocieszony
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Laureat Literackiej Nagrody Nobla w 2017 roku, powieść ta jest osadzona w kafkowskiej grotesce, gdzie czas i przestrzeń poddawane są zniekształceniom przypominającym koszmarne sny. Całość emanuje niepokojącą, oniryczną atmosferą. Ryder, pianista o światowej renomie, przyjeżdża do nieokreślonego miasta w Europie, by wystąpić w miejscowej filharmonii. Mieszkańcy, których spotyka na swojej drodze, zdają się oczekiwać od niego czegoś, czego sam się nie spodziewał.
Zagadką staje się dla niego młoda kobieta z synem, z którą na prośbę ojca, będącego boyem hotelowym, zgadza się porozmawiać. Czy jest ona jego życiową partnerką, żoną, czy może kimś z przeszłości? Ryder z trudem przypomina sobie wydarzenia, a jego wspomnienia wydają się być niepełne i złudne. Niespodziewanie uświadamia sobie, że nie ma pojęcia, kto go zaprosił do tego obcego, skomplikowanego i nieprzyjaznego miejsca. Odczuwa, jakby był uwięziony w kręgu ludzi i miejsc, które może już kiedyś znał bądź odwiedził.
Otaczający go świat, pełen surrealizmu, jest jednocześnie zabawny i groźny, przywodząc na myśl zarówno atmosferę z „Alicji w Krainie Czarów”, jak i ze „Strefy zmroku”. W tej miejskiej społeczności panują zdezorientowanie i desperacja, podczas gdy Ryder zaczyna być postrzegany niemal jako mesjasz, który ma uratować miasto przed katastrofą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Laureat Literackiej Nagrody Nobla w 2017 roku, powieść ta jest osadzona w kafkowskiej grotesce, gdzie czas i przestrzeń poddawane są zniekształceniom przypominającym koszmarne sny. Całość emanuje niepokojącą, oniryczną atmosferą. Ryder, pianista o światowej renomie, przyjeżdża do nieokreślonego miasta w Europie, by wystąpić w miejscowej filharmonii. Mieszkańcy, których spotyka na swojej drodze, zdają się oczekiwać od niego czegoś, czego sam się nie spodziewał.
Zagadką staje się dla niego młoda kobieta z synem, z którą na prośbę ojca, będącego boyem hotelowym, zgadza się porozmawiać. Czy jest ona jego życiową partnerką, żoną, czy może kimś z przeszłości? Ryder z trudem przypomina sobie wydarzenia, a jego wspomnienia wydają się być niepełne i złudne. Niespodziewanie uświadamia sobie, że nie ma pojęcia, kto go zaprosił do tego obcego, skomplikowanego i nieprzyjaznego miejsca. Odczuwa, jakby był uwięziony w kręgu ludzi i miejsc, które może już kiedyś znał bądź odwiedził.
Otaczający go świat, pełen surrealizmu, jest jednocześnie zabawny i groźny, przywodząc na myśl zarówno atmosferę z „Alicji w Krainie Czarów”, jak i ze „Strefy zmroku”. W tej miejskiej społeczności panują zdezorientowanie i desperacja, podczas gdy Ryder zaczyna być postrzegany niemal jako mesjasz, który ma uratować miasto przed katastrofą.
