Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Niepocieszony
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Powieść zanurzona w groteskowej atmosferze, przypominającej twórczość Kafki, wprowadza nas w świat, gdzie czas i przestrzeń przybierają surrealistyczne formy niczym w sennym marzeniu. Główny bohater, Ryder, uznany pianista, przybywa do nieznanego miasta gdzieś w Europie, aby wystąpić w miejscowej filharmonii. Mieszkańcy oczekują od niego nie tylko muzycznego mistrzostwa, ich wymagania są zagadkowe i trudne do przewidzenia. Podczas swojego pobytu, Ryder spotyka enigmatyczną kobietę z dzieckiem. Rozmowa, do której zostaje zaproszony na życzenie ojca kobiety - hotelowego boya, splata się z jego chaotyczną przeszłością. Kim jest dla niego ta kobieta? Może to jego żona, partnerka, ktoś z dawnych lat? Jego wspomnienia są niczym rozsypane puzzle - niekompletne i pełne luk. Ryder nie potrafi nawet wyjaśnić, kto go sprowadził do tego dziwnego, obcego miejsca. Znajduje się w kręgu nieznanych twarzy i miejsc, które być może odwiedzał wcześniej, choć nie potrafi sobie tego przypomnieć. Surrealistyczna rzeczywistość, w którą trafił, pełna jest nieoczekiwanych zwrotów, humorystycznych, ale i przerażających, niczym z połączenia „Alicji w Krainie Czarów” i „Strefy zmroku”. Miasto, które zdaje się pogrążone w chaosie i desperacji, widzi w Ryderze tajemniczego zbawcę. Nieświadomie staje się on mesjaszem, który może ocalić zagubioną społeczność przed jej nieuchronnym upadkiem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Powieść zanurzona w groteskowej atmosferze, przypominającej twórczość Kafki, wprowadza nas w świat, gdzie czas i przestrzeń przybierają surrealistyczne formy niczym w sennym marzeniu. Główny bohater, Ryder, uznany pianista, przybywa do nieznanego miasta gdzieś w Europie, aby wystąpić w miejscowej filharmonii. Mieszkańcy oczekują od niego nie tylko muzycznego mistrzostwa, ich wymagania są zagadkowe i trudne do przewidzenia. Podczas swojego pobytu, Ryder spotyka enigmatyczną kobietę z dzieckiem. Rozmowa, do której zostaje zaproszony na życzenie ojca kobiety - hotelowego boya, splata się z jego chaotyczną przeszłością. Kim jest dla niego ta kobieta? Może to jego żona, partnerka, ktoś z dawnych lat? Jego wspomnienia są niczym rozsypane puzzle - niekompletne i pełne luk. Ryder nie potrafi nawet wyjaśnić, kto go sprowadził do tego dziwnego, obcego miejsca. Znajduje się w kręgu nieznanych twarzy i miejsc, które być może odwiedzał wcześniej, choć nie potrafi sobie tego przypomnieć. Surrealistyczna rzeczywistość, w którą trafił, pełna jest nieoczekiwanych zwrotów, humorystycznych, ale i przerażających, niczym z połączenia „Alicji w Krainie Czarów” i „Strefy zmroku”. Miasto, które zdaje się pogrążone w chaosie i desperacji, widzi w Ryderze tajemniczego zbawcę. Nieświadomie staje się on mesjaszem, który może ocalić zagubioną społeczność przed jej nieuchronnym upadkiem.
