Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Neurologopedyczne studia przypadków T.3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Neurologopedyczne Studia Przypadków. Tom 3 to kolejny zbiór fascynujących analiz przypadków klinicznych, które zgłębiają zróżnicowane wyzwania związane z rozwojem mowy i komunikacji u dzieci oraz dorosłych. Każda praca prezentuje dogłębną analizę konkretnego przypadku, co pozwala na lepsze zrozumienie i docenienie złożoności zaburzeń mowy.
Emilia Bagińska bada przypadek dziecka z niezidentyfikowanymi przyczynami braku mowy, podczas gdy Justyna Bilińska przedstawia szczegóły dotyczące chłopca z ataksją-teleangiektazją. Karolina Borczak przybliża historię dziewczynki z zespołem Angelmana. Izabela Czaplicka podejmuje wyzwanie rozróżnienia między dysartrią a opóźnionym rozwojem mowy. Katarzyna Czechowicz-Gołaszewska eksploruje wpływ deprywacji środowiskowej na rozwój językowy.
Praca Katarzyny Dziurkowskiej koncentruje się na dziewczynce z dysartrią powstałą po wypadku, a Magdalena Fijałkowska analizuje dziecko z opóźnieniem rozwoju mowy spowodowanym komplikacjami w I trymestrze ciąży. Anna Gajewska omawia problemy integracji sensorycznej połączone z opóźnieniem mowy. Olga Jakubiel przedstawia przypadek jąkającej się 20-latki z podejściem neurologopedycznym.
Książka zawiera także analizę chłopca z dysartrią mieszaną w opracowaniu Aleksandry Kaczyńskiej, a także przypadki Izabeli Kamińskiej, Dominiki Kościelniak, Anety Kotomskiej-Jachny i wielu innych ekspertów, którzy dzielą się swoją wiedzą na temat zespołu Williamsa, afazji Wernickego, i wielu innych złożonych zaburzeń.
Te szczegółowe studia przypadków stanowią cenne zasoby dla specjalistów z dziedziny logopedii, neurologopedii, a także dla rodziców i edukatorów, którzy poszukują głębszego zrozumienia i efektywnych metod wsparcia rozwoju mowy w różnych kontekstach klinicznych. Książka jest złożonym kompendium wiedzy naukowej i praktycznych rozwiązań, które wspólnie przyczyniają się do postępu w terapii i diagnostyki zaburzeń mowy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Neurologopedyczne Studia Przypadków. Tom 3 to kolejny zbiór fascynujących analiz przypadków klinicznych, które zgłębiają zróżnicowane wyzwania związane z rozwojem mowy i komunikacji u dzieci oraz dorosłych. Każda praca prezentuje dogłębną analizę konkretnego przypadku, co pozwala na lepsze zrozumienie i docenienie złożoności zaburzeń mowy.
Emilia Bagińska bada przypadek dziecka z niezidentyfikowanymi przyczynami braku mowy, podczas gdy Justyna Bilińska przedstawia szczegóły dotyczące chłopca z ataksją-teleangiektazją. Karolina Borczak przybliża historię dziewczynki z zespołem Angelmana. Izabela Czaplicka podejmuje wyzwanie rozróżnienia między dysartrią a opóźnionym rozwojem mowy. Katarzyna Czechowicz-Gołaszewska eksploruje wpływ deprywacji środowiskowej na rozwój językowy.
Praca Katarzyny Dziurkowskiej koncentruje się na dziewczynce z dysartrią powstałą po wypadku, a Magdalena Fijałkowska analizuje dziecko z opóźnieniem rozwoju mowy spowodowanym komplikacjami w I trymestrze ciąży. Anna Gajewska omawia problemy integracji sensorycznej połączone z opóźnieniem mowy. Olga Jakubiel przedstawia przypadek jąkającej się 20-latki z podejściem neurologopedycznym.
Książka zawiera także analizę chłopca z dysartrią mieszaną w opracowaniu Aleksandry Kaczyńskiej, a także przypadki Izabeli Kamińskiej, Dominiki Kościelniak, Anety Kotomskiej-Jachny i wielu innych ekspertów, którzy dzielą się swoją wiedzą na temat zespołu Williamsa, afazji Wernickego, i wielu innych złożonych zaburzeń.
Te szczegółowe studia przypadków stanowią cenne zasoby dla specjalistów z dziedziny logopedii, neurologopedii, a także dla rodziców i edukatorów, którzy poszukują głębszego zrozumienia i efektywnych metod wsparcia rozwoju mowy w różnych kontekstach klinicznych. Książka jest złożonym kompendium wiedzy naukowej i praktycznych rozwiązań, które wspólnie przyczyniają się do postępu w terapii i diagnostyki zaburzeń mowy.
