Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Neurobiologiczne pods. rozwoju poznawczego. Język
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Język” stanowi czwartą część z serii „Neurobiologiczne Podstawy Rozwoju Poznawczego”, stworzonej przez Prof. Jagodę Cieszyńską-Rożek, znaną z opracowania Metody Krakowskiej(R). Książka dedykowana jest logopedom, terapeutom, psychologom oraz rodzicom, którzy pragną skutecznie stymulować rozwój mowy w oparciu o neurobiologiczne zasady.
W tej publikacji autorka bada rozwój języka u dzieci na różnych etapach ich życia, z uwzględnieniem kwestii dwujęzyczności, programowania językowego i zagrożenia dysleksją. Zawiera praktyczne wskazówki dotyczące stymulacji mowy u najmłodszych i przedszkolaków. Dodatkowo, książka prezentuje wyniki badań potwierdzające efektywność Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania(R), podkreślając znaczenie wczesnego nauczania czytania w procesie nabywania języka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Język” stanowi czwartą część z serii „Neurobiologiczne Podstawy Rozwoju Poznawczego”, stworzonej przez Prof. Jagodę Cieszyńską-Rożek, znaną z opracowania Metody Krakowskiej(R). Książka dedykowana jest logopedom, terapeutom, psychologom oraz rodzicom, którzy pragną skutecznie stymulować rozwój mowy w oparciu o neurobiologiczne zasady.
W tej publikacji autorka bada rozwój języka u dzieci na różnych etapach ich życia, z uwzględnieniem kwestii dwujęzyczności, programowania językowego i zagrożenia dysleksją. Zawiera praktyczne wskazówki dotyczące stymulacji mowy u najmłodszych i przedszkolaków. Dodatkowo, książka prezentuje wyniki badań potwierdzające efektywność Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania(R), podkreślając znaczenie wczesnego nauczania czytania w procesie nabywania języka.
