Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Najpiękniejsze. Kobiety z obrazów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Najwybitniejsze dzieła sztuki często kryją za sobą fascynujące opowieści o kobietach, które stały się muzą dla wielkich artystów, nadając ich obrazom niezwykłą trwałość. Tamara Łempicka, polska malarka o rozpoznawalnym stylu, czerpała inspirację zarówno z królów, jak i osób z marginesu, co dodawało jej pracom niepowtarzalnego natchnienia. Dora Maar, patrząc na twórczość swojego ukochanego, Picassa, zauważyła, że chociaż obrazy w galerii mogłyby osiągnąć wartość pół miliona, na ścianach kochanki zyskiwały dodatkowe, historyczne znaczenie. W tym samym duchu, żona Vermeera, sprzedając ostatnie obrazy męża, wiele lat poświęcając już słynne kolczyki z „Dziewczyny z perłą”, starała się utrzymać swoją rodzinę.
Przez pryzmat malowanych postaci odkrywamy historie o miłości i zdradach, ukrytych rodzinnych sekretach, które rzadko docierają do szerokiej publiczności. To opowieści prawdziwe, pełne emocji, często dramatyczne, ale niezmiennie fascynujące. Każdy podziwiany obraz niesie ze sobą świadectwo życia pełnego pasji, erotyzmu i artystycznego poświęcenia. Kobiety te, jako femme fatale, wolne duchy i muza artystów, trafiały na płótna najsłynniejszych mistrzów nie bez powodu. Choć ich twarze znamy od dawna, nadszedł czas, by poznać ich niezwykłe losy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Najwybitniejsze dzieła sztuki często kryją za sobą fascynujące opowieści o kobietach, które stały się muzą dla wielkich artystów, nadając ich obrazom niezwykłą trwałość. Tamara Łempicka, polska malarka o rozpoznawalnym stylu, czerpała inspirację zarówno z królów, jak i osób z marginesu, co dodawało jej pracom niepowtarzalnego natchnienia. Dora Maar, patrząc na twórczość swojego ukochanego, Picassa, zauważyła, że chociaż obrazy w galerii mogłyby osiągnąć wartość pół miliona, na ścianach kochanki zyskiwały dodatkowe, historyczne znaczenie. W tym samym duchu, żona Vermeera, sprzedając ostatnie obrazy męża, wiele lat poświęcając już słynne kolczyki z „Dziewczyny z perłą”, starała się utrzymać swoją rodzinę.
Przez pryzmat malowanych postaci odkrywamy historie o miłości i zdradach, ukrytych rodzinnych sekretach, które rzadko docierają do szerokiej publiczności. To opowieści prawdziwe, pełne emocji, często dramatyczne, ale niezmiennie fascynujące. Każdy podziwiany obraz niesie ze sobą świadectwo życia pełnego pasji, erotyzmu i artystycznego poświęcenia. Kobiety te, jako femme fatale, wolne duchy i muza artystów, trafiały na płótna najsłynniejszych mistrzów nie bez powodu. Choć ich twarze znamy od dawna, nadszedł czas, by poznać ich niezwykłe losy.
