Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Minimum gimnastyczne dla szeregów: sz, ż(rz)...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka oferuje zestaw ćwiczeń, które znacznie skracają czas pracy nad rozwijaniem umiejętności motorycznych aparatu artykulacyjnego u dzieci. Dzięki tym ćwiczeniom, dzieci mogą skuteczniej wymawiać brakujące lub zaburzone głoski dziąsłowe, takie jak sz, ż, cz, dź oraz s, z, c, dz i ś, ź, ć, dź, a także głoskę r, która często sprawia największe trudności. Każde ćwiczenie jest nie tylko szczegółowo opisane, ale także zilustrowane, co pomaga uniknąć błędów i niejasności w ich wykonywaniu. Przed przystąpieniem do ćwiczeń, zaleca się dokładne zapoznanie się z uproszczonym schematem części aparatu artykulacyjnego, które są kluczowe w pracy nad wymową tych dźwięków. Te informacje powinny być przeniesione na aparat artykulacyjny dziecka za pomocą metod wzrokowych oraz czuciowych, co umożliwia uwrażliwienie istotnych miejsc artykulacyjnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka oferuje zestaw ćwiczeń, które znacznie skracają czas pracy nad rozwijaniem umiejętności motorycznych aparatu artykulacyjnego u dzieci. Dzięki tym ćwiczeniom, dzieci mogą skuteczniej wymawiać brakujące lub zaburzone głoski dziąsłowe, takie jak sz, ż, cz, dź oraz s, z, c, dz i ś, ź, ć, dź, a także głoskę r, która często sprawia największe trudności. Każde ćwiczenie jest nie tylko szczegółowo opisane, ale także zilustrowane, co pomaga uniknąć błędów i niejasności w ich wykonywaniu. Przed przystąpieniem do ćwiczeń, zaleca się dokładne zapoznanie się z uproszczonym schematem części aparatu artykulacyjnego, które są kluczowe w pracy nad wymową tych dźwięków. Te informacje powinny być przeniesione na aparat artykulacyjny dziecka za pomocą metod wzrokowych oraz czuciowych, co umożliwia uwrażliwienie istotnych miejsc artykulacyjnych.
