Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Metodyka nauczania języków obcych
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Metodyka nauczania języków obcych Jest to praktyczny poradnik dla: słuchaczy nauczycielskich kolegiów języków obcych; studentów licencjackich i magisterskich studiów filologicznych, uzyskujących uprawnienia do nauczania; czynnych nauczycieli i lektorów, którzy chcą odświeżyć swe wiadomości; czynnych nauczycieli o niefilologicznych kwalifikacjach, którzy pracują jako nauczyciele języka obcego; osób prowadzących prywatne nauczanie języków obcych. Czytelnik może się stąd dowiedzieć, jak zaplanować kurs językowy, jak przygotować program nauczania, jak opracować konspekt lekcji, jak przeprowadzić na jego podstawie zajęcia, jak wybrać właściwą metodę nauczania i odpowiednie materiały. Może zapoznać się z obszernym repertuarem technik nauczania elementów języka i rozwijania sprawności językowych. Może wreszcie opanować umiejętność prowadzenie kontroli i oceny wyników nauczania. Autorka jest wybitnym dydaktykiem, profesorem Uniwersytetu Warszawskiego, osobistością znaną i uznawaną w europejskich i światowych kręgach związanychz nauczaniem języków obcych. Jest autorką kilkudziesięciu książek i kilkuset artykułów, publikowanych zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Metodyka nauczania języków obcych Jest to praktyczny poradnik dla: słuchaczy nauczycielskich kolegiów języków obcych; studentów licencjackich i magisterskich studiów filologicznych, uzyskujących uprawnienia do nauczania; czynnych nauczycieli i lektorów, którzy chcą odświeżyć swe wiadomości; czynnych nauczycieli o niefilologicznych kwalifikacjach, którzy pracują jako nauczyciele języka obcego; osób prowadzących prywatne nauczanie języków obcych. Czytelnik może się stąd dowiedzieć, jak zaplanować kurs językowy, jak przygotować program nauczania, jak opracować konspekt lekcji, jak przeprowadzić na jego podstawie zajęcia, jak wybrać właściwą metodę nauczania i odpowiednie materiały. Może zapoznać się z obszernym repertuarem technik nauczania elementów języka i rozwijania sprawności językowych. Może wreszcie opanować umiejętność prowadzenie kontroli i oceny wyników nauczania. Autorka jest wybitnym dydaktykiem, profesorem Uniwersytetu Warszawskiego, osobistością znaną i uznawaną w europejskich i światowych kręgach związanychz nauczaniem języków obcych. Jest autorką kilkudziesięciu książek i kilkuset artykułów, publikowanych zarówno w Polsce, jak i za granicą.